سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تالش و بروجن منصوب شدند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۴:۲۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۲۳۹۸
سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تالش و بروجن منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای تالش و بروجن را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکام جداگانه ای دکتر مسعود امامی‌نژاد را به سمت «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش» و بابک کیوانی بروجنی را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن» منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر مسعود امامی‌نژاد

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

دکتر مسعود امامی‌نژاد دارای مدرک دکتری تخصصی آموزش مدیریت و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است که پیش از این معاون دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش بوده است.

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه از زحمات و تلاش‌های دکتر حسن اخگری سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش تقدیر و تشکر کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن

برادر گرامی جناب آقای بابک کیوانی بروجنی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

بابک کیوانی بروجنی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن است که سرپرست موقت، معاون پژوهش و فناوری، معاون آموزشی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

نظر شما