دکتر مجتبی صدیقی:

ضرورت ارتقای فعالیت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۳:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۹۶۲
ضرورت ارتقای فعالیت فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی
معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در آیین معارفه رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی گفت: انتظار می‌رود در این دوره شاهد ارتقای فعالیت‌های این فدراسیون باشیم و فعالیت‌ها منحصر به اعزام دانشجویان به مسابقات بین‌المللی نباشد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر مجتبی صدیقی با اشاره به برگزاری مجمع عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و انتخاب هادی بشیریان به عنوان ریاست این فدراسیون، ضمن تبریک به وی بر ضرورت استفاده از ایده‌های قابل اجرای سایرنامزدهای تصدی این سمت تاکید کرد.
دکتر صدیقی اظهار داشت: تشکیل شورای عالی ورزش می‌تواند به گسترش فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی بویژه مشارکت سایر دستگاه‌های متولی در برگزاری المپیادهای ملی کمک کند، لذا باید تشکیل این شورا را سریع‌تر پیگیری کنیم.
وی تاکید کرد: فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، باید از تجارب و توانمندی‌های هیات‌های استانی در پیشبرد اهداف این فدراسیون استفاده کند.
رئیس سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا امکان برنامه‌ریزی طولانی را در همه عرصه‌ها سخت کرده است گفت: باید آمادگی حضور در یونیورسیاد احتمالی را داشته باشیم.
وی درآمدزایی را موضوعی مهم بر ارتقای فعالیت‌های فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی دانست و تاکید کرد: باید منابع درآمدی متناسب با شان دانشگاهی برای فدراسیون برقرار کنیم.
دکتر صدیقی در پایان از تلاش‌های دکتر دهخدا ریاست سابق و دکتر علیزاده سرپرست فدراسیون قدردانی و برای هادی بشیریان آرزوی توفیق کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز