کنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۱:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۶
کنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری برگزار می‌شود
کنفرانس ملی مهندسی شیمی و نانوفناوری با همکاری دانشگاه صنعتی دزفول و سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محورهای این کنفرانس در ۱۷ بخش شامل جداسازی و پدیده‌های انتقال، پدیده‌های سطحی، پالایشگاه و پتروشیمی، دینامیک سیالات محاسباتی، شبیه‌سازی و بهینه‌سازی واحدهای فرآیندی، ازدیاد برداشت نفت، واکنش‌های شیمیایی و فوتوکاتالیست، پلیمرهای زیستی و زیست فناوری، دارورسانی هوشمند و کنترل رهایش دارو، فرآوری و بسته‌بندی صنایع غذایی، محیط زیست و توسعه پایدار، نوآوری در انرژی‌های تجدیدپذیر، انتگراسیون انرژی، سنتز و کاربرد نانوکاتالیست‌ها، سنتز نانوساختارها، نانوبیوسنسورها و نانوسیالات است.
آخرین مهلت ارسال مقالات ۲۷ آذر و آخرین مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌ها ۱۰ دی است؛ همچنین آخرین مهلت ثبت‌نام نهایی هفتم دی‌ماه است. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال مقالات می‌توانند به آدرس الکترونیکی www.chnano.ir مراجعه کنند.
گفتنی است دبیرخانه علمی این همایش در دزفول، دانشگاه صنعتی دزفول و دبیرخانه اجرایی در سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان، اداره آموزش، پژوهش و فناوری مستقر است و متقاضیان شرکت در این دوره برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۶۱۳۳۳۶۷۰۴۸ داخلی ۱۲۶ و ۰۹۳۰۲۹۴۴۲۱۵ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما