با حضور معاون وزیر بهداشت؛

نشست معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی با موضوع ۱۶ آذر برگزار شد

۱۳۹۹/۰۹/۱۱ - ۱۳:۳۶:۰۶
کد خبر: ۱۰۹۶۷۵۰
نشست معاونان دانشگاه‌های علوم پزشکی با موضوع ۱۶ آذر برگزار شد
نشست معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سیماسادات لاری سخنگو و معاون وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این نشست امروز سه شنبه ۱۱ آذر ماه به صورت ویدئو کنفرانس با حضور سیماسادات لاری سخنگو و معاون وزیر بهداشت در سالن شهید احدی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در حال برگزاری است.

در این وبینار شرکت کنندگان اعم از مدیران و مسوولان ستادی معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و همچنین معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها در حضور دکتر لاری درخصوص نحوه بودجه‌ریزی و ارائه طریق به معاونان جهت پیگیری‌های مربوطه از سازمان برنامه وبودجه، به بحث وتبادل نظر پرداختند.

بحث و تبادل نظر درخصوص پنل اختصاص یافته در هشتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی کشور در ۲۵ آذرماه به مجمع تخصصی کانون‌های اخلاق پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی و لزوم مشارکت معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها درخصوص این موضوع از جمله برنامه‌های این نشست مجازی است.

ارائه گزارش و تبادل نظر درخصوص نحوه انتخابات شورای صنفی، تبیین روان شناختی رفتار‌های خود آسیب رسان در دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و همچنین گزارش و الزامات فعالیت‌های نهاد‌های دانشجویی به مناسبت ۱۶ آذر (روز دانشجو) و گزارش روند برگزاری جشنواره قرآنی هدهد و اختتامیه جشنواره از دیگر برنامه‌های این نشست مجازی خواهد بود.

 

نظر شما