طبق اعلام سازمان سنجش؛

مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۰ از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۱۴:۵۶:۴۹
کد خبر: ۱۱۳۸۹۶۳
مهلت مجدد ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۰ از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود
ثبت‌نام مجدد کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ از دهم تا سیزدهم اسفندماه انجام می‌شود و متقاضیان مشمول هزینه ثبت‌نام متاخرین و پرداخت هزینه مازاد نیستند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهلت مجدد ویرایش اطلاعات ثبت‌نام یا ثبت نام جدید در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ برای شرکت در دوره‌های روزانه، نوبت دوم «شبانه»، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور (آموزش از راه دور) و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روز یکشنبه دهم اسفندماه آغاز می‌شود.

متقاضیانی که در بازه‌های زمانی گذشته موفق به دریافت کدسوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌اند نسبت به ثبت‌نام در آزمون سراسری ۱۴۰۰ اقدام نکرده‌اند می‌توانند از زمان مشخص شده تا سیزدهم اسفندماه ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیانی که در بازه اعلام شده (دهم تا سیزدهم اسفندماه) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کنند، مشمول هزینه ثبت‌نام متاخرین آزمون‌ها (مصوبه هیات وزیران در جلسه ۹۹/۰۸/۲۵) و پرداخت هزینه مازاد ۱۲ هزار تومانی نخواهند بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز