وزیر علوم:

جدیدترین تصمیم وزارت علوم برای برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان

۱۴۰۰/۰۱/۱۵ - ۱۲:۲۶:۳۸
کد خبر: ۱۱۵۹۷۶۳
جدیدترین تصمیم وزارت علوم برای برگزاری حضوری کلاس‌های دانشجویان
وزیر علوم درباره برگزاری نحوه برگزاری کلاس‌های تئوری و عملی دانشجویان در روز‌های کرونایی توضیح داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه در سال جدید برنامه آموزشی دانشگاه‌ها بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه می‌یابد، گفت: حضور فیزیکی دانشجویان در دانشگاه‌ها منوط به وضعیت شیوع کرونا ویروس و تصمیم ستاد ملی مقابله با این بیماری است، امیدوارم در سال جدید این بیماری برچیده شود و شاهد حضور فیزیکی همه دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها باشیم.

وزیر علوم ادامه داد: کلاس‌های عملی و آزمایشگاه‌ها در شهر‌های آبی و زرد به صورت حضوری برگزار می‌شود. در این شرایط دانشجویان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در اتاق‌های تک نفره خوابگاه‌ها اسکان یابند.

وی اظهار داشت: یکی از برنامه‌های خوبی که در سال جدید در نظر داریم این است که خدمات دانشجویی را در سال جدید بیشتر کنیم و اقدامی که در این زمینه انجام می‌شود، این است که سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها شعبه مستقیم ایجاد کند و معاونت‌های دانشجویی عملا به واحد این سازمان تبدیل شوند.

غلامی تاکید کرد: حضور دفاتر سازمان امور دانشجویان در دانشگاه‌ها موجب می‌شود که خدماتی که سازمان از تهران ارائه می‌دهد به واحد‌ها واگذار کند تا این واحد‌ها با سرعت بیشتر و بررسی‌های دقیق‌تر خدمات را به دانشجو ارائه بدهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز