در دانشگاه تهران برگزارشد؛

مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور

۱۴۰۰/۰۱/۱۶ - ۱۳:۱۴:۰۴
کد خبر: ۱۱۶۰۳۲۱
مسابقات تیراندازی قهرمانی دانشجویان کشور
مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه هاو موسسات آموزش عالی کشور با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مسابقات تیراندازی قهرمانی غیرمتمرکز دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور به صورت آنلاین به میزبانی دانشگاه تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
این مسابقات با هماهنگی دبیرخانه ها، دانشگاه ها و هیات های استانی با حضور ۱۱۱ دانشجوی دختر و پسر از دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در دو بخش تفنگ و تپانچه برگزار ونفرات زیر عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش دختران:
در رشته تفنگ: فاطمه کرم زاده از دانشگاه الزهرا (س) اول شد، مریم سلیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه و نگار علی یاری از دانشگاه شهیدبهشتی به ترتیب دوم و سوم شدند.
در رشته تپانچه: هانیه رستمیان و آمتیس جعفری هر دو از دانشگاه الزهرا (س) به ترتیب اول و دوم شدند و زهرا حسینی از دانشگاه فنی و حرفه ای یزد سوم شد.
در بخش دختران:
در رشته تفنگ: مهیار صداقت از دانشگاه شهیدبهشتی قهرمان شد، پوریا نوروزیان از دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران نایب قهرمان شد و سید محمدرضا سامع از دانشگاه شهرکرد در جایگاه سوم قرار گرفت.
در رشته تپانچه: سجاد پورحسین از دانشگاه گیلان، علیرضا میرزایی از دانشگاه تهران و مهدی تندری از دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین از نکات قابل توجه این رقابت ها حضور قهرمانان و ملی پوشان در این مسابقات بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز