علیرضا کاظمی:

اوقات فراغت مهم ترین بستر رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۶ - ۱۳:۲۷:۳۸
کد خبر: ۱۱۹۸۹۲۵
اوقات فراغت مهم ترین بستر رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با تشریح فعالیت‌های پایگاه‌های اوقات فراغت دانش آموزان و نحوه ثبت نام در این پایگاه ها اظهار داشت: اوقات فراغت مهم ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است.

به گزارش  گروه آموزش خبرگزاری برنا، علیرضا کاظمی در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان اظهار داشت: اوقات فراغت مهم ترین بستر برای رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و تقویت هویت ملی و دینی است.

وی افزود: امروز یکی از مهم ترین برنامه‌های آموزش و پرورش آغاز می‌شود و جایگاه آموزش و پرورش در استمرار جریان تربیت در شرایط سخت کرونایی اهمیت پیدا می‌کند.

کاظمی ادامه داد: با تجربه سال گذشته امسال با برنامه تر و هم افزاتر ورود پیدا کردیم و امروز در صفحه اول شاد پایگاه تابستانی من باز شده و فعالیت دانش‌آموزان شروع شده همچنین سرویس‌های جدیدی در شاد اضافه خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: امسال سامانه همگام را به شبکه شاد وصل کردیم که نشان از ارتقای حوزه فناوری بود و هم افزایی با بخش‌های برون و درون سازمانی شکل گرفت.

وی خبر داد امسال ۱۵۰مسجد برتر و فعال را به شبکه شاد و سیستم پایگاه‌های اوقات فراعت وصل کردیم و هر مسجد را به ۳پایگاه ارتباط می‌دهیم که اتفاق مبارکی است.

کاظمی شعار فعالیت‌های تابستانی را هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی دانست و ادامه داد: مهم ترین سیاست ما تحقق شعار سال رهبری و ایجاد جذابیت و نشاط با تمرکز بر ساحت‌های ۶گانه است. همچنین اقدامات وسیعی را انجام داده ایم که بخش مهمی از آن در زنجان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد از اول تیرماه با ایجاد پایگاه‌ها رسما فعالیت را آغاز کرده ایم اکنون در سامانه همگام بیش از یک میلیون دانش‌آموز ثبت نام کرده اند وبخش مهم ظرفیت‌های ما تشکل‌های دانش‌آموزی است.

وی طول فعالیت پایگاه‌ها را ۶هفته و زمان برگزاری کلاس‌ها را ۳۰دقیقه دانست و درباره نحوه ثبت نام در این فعالیت‌ها گفت: از طریق صفحه اول شاد تمام دانش‌آموزان می‌توانند ثبت نام کنند.

کاظمی به تقویم اجرایی فعالیت‌های تابستانی اشاره نمود و عنوان کرد: کلاس‌ها از امروز تا شنبه آغاز می‌شوند و اول شهریورماه خاتمه می یابند.

معاون وزیر گفت: محورهای برنامه اوقات فراعت براساس ساحت‌ها است‌. تعداد پایگاه‌ها را ۲۵هزار پایگاه پیش بینی کرده ایم که تاکنون ۳۰هزار پایگاه تشکیل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز