قوانین کرونایی در دانشگاه ها جدی‌تر شد!

۱۴۰۰/۱۰/۲۵ - ۱۳:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۲۸۶۲۶۶
قوانین کرونایی در دانشگاه ها جدی‌تر شد!
در راستای تداوم شرایط کرونایی، دانشگاه اوهایو آمریکا پروتکل‌های جدید و سختگیرانه‌تری را به دانشجویان خود اعلام کرده است.

به گزارش برنا و به نقل از وب سایت دانشگاه اوهایو، برای دانشجویانی مانند ریچل اندرز که دانشجوی رشته پرستاری دانشگاه اوهایو جنوبی است، شرایط ادامه تحصیل و حضور در دانشگاه به دلیل تداوم شیوع اُمیکرون سخت‌تر شده است.

این دانشجو گفت: مسئولان دانشگاه در مورد دستورات استفاده از ماسک سختگیرتر شده اند. من که دانشجوی پرستاری هستم، باید از ماسک " N-95" و شیلد صورت و وسایل ایمنی دیگر در آزمایشگاه استفاده کنم.

ساندرز می‌گوید که ما حتی در کلاس‌ها هم باید از ماسک " N-95" استفاده کنیم و باید به این سبک زندگی عادت کنیم.

این تغییرات در دانشگاه اوهایو به دلیل تداوم گسترش سریع کووید-19 در ایالت اوهایو و همچنین افزایش موراد مثبت مبتلا به این بیماری در خود دانشگاه و در میان دانشجویان است.

در نتیجه، دانشگاه اوهایو اعلام کرده که دانشجویان این دانشگاه بدون توجه به وضعیت واکسیناسیون  و بدون توجه به زندگی در خوابگاه یا غیر خوابگاه، باید تا تاریخ 21 ژانویه آزمایش کووید- 19 خود را به صورت هفتگی به دانشگاه ارائه دهند.

پس از آن، تنها گروه‌های خاصی از دانشجویان باید به صورت هفتگی تست کرونا دهند.  

این اقدامات، پروتکل‌های بهداشتی جدیدی است که توسط دانشگاه اوهایو به دانشجویان اعلام شده است.

دانشگاه اوهایو اعلام کرده که دانشجویان این دانشگاه دیگر اجازه خوردن و آشامیدن در کلاس‌ها را ندارند و فقط در کافه تریا یا سالن غذاخوری دانشگاه می‌توانند غذا بخورند.

 

نظر شما