مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

اجرای دو طرح امام شناسی و مصباح الهدی در سال ۹۵

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۱۲:۵۸:۲۹
کد خبر: ۴۲۳۰۱۶
اجرای دو طرح امام شناسی و مصباح الهدی در سال ۹۵
مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از اجرای دو طرح امام شناسی و مصباح الهدی در سال 95 خبرداد وگفت: به عنوان یک شیعه باید دوبال قرآن و عترت را همزمان باهم داشته باشیم

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمدرضا مسیب زاده، اظهارکرد: بحث محوری که در حوزه عترت و ائمه اطهار (ع) وجود دارد طرح های امام شناسی و مصباح الهدی است که در 3 ماه یک میلیون و 200 هزار کتب چاپ و در مدارس توزیع شد.

 

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امسال باید به طور جدی در این 2 طرح وارد شویم زیرا ما به عنوان شیعه دوبال قرآن و عترت را باید همزمان باهم داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه اهل بیت (ع) بهترین مفسران و الگوهای سبک اسلامی هستند، افزود: دانش آموزان باید عشق اهل بیت (ع) را در خود احساس کنند. ما نیز امسال طرح امام شناسی را با جدیت دنبال می کنیم.

 

مسیب زاده افزود: حفظ موضوعی قرآن در کنار حفظ ترتیبی آیات قرآن خواهد بود علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت صراط در این طرح ثبت نام کنند.

 

وی بیان کرد: حفظ موضوعی قرآن برای هر پایه حفظ 40 آیه انتخاب شده است و از کلاس اول ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم این موضوع دیده می شود و سال گذشته یک میلیون و 400 هزار کتاب در این خصوص توزیع شد.

 

 مسیب زاده اشاره کرد: در بحث عترت 31 هزار و 700 هیئت مذهبی دانش آموزی و 580 هیئت مذهبی فرهنگیان را داریم تبلور عینی این موضوع "احلی من العسل" است که 7 محرم به مناسبت گرامیداشت حضرت قاسم، جوانان عاشورایی در اقصی نقاط کشور هیئت های ویژه ای را ساماندهی می کنند.

 

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش گفت: موضوع "احلی من العسل" در 16 استان از طریق شبکه های صداسیما پخش خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز