معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خبرداد:

ابلاغ دستور العمل حجاب و عفاف در مود پوشش دانش آموزان در مدارس

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۹:۵۶
کد خبر: ۴۲۸۴۸۹
ابلاغ دستور العمل حجاب و عفاف در مود پوشش دانش آموزان در مدارس
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ دستور العمل حجاب و عفاف در مود پوشش دانش آموزان در مدارس خبرداد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حمیدرضا کفاش اظهارکرد: دستور العمل حجاب و عفاف در مود پوشش دانش آموزان در مدارس به همه استان ها ، مناطق و مدارس ابلاغ شده است که نوع پوشش دانش آموزان دختر و پسر را مشخص می کند.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: هیچ تاکیدی بر روی رنگ و جنس لباس دانش آموزان در این دستور العمل نیامده است و این موضوع در اختیار استان ها و مناطق است که برای هر کدام از مدارس خود چه رنگ و یا مدلی را در نظر بگیرند .

 

وی خاطرنشان کرد: همه مدارس به سوی هماهنگ سازی پیش می روند و البته در این فرآیند هماهنگ سازی پوشش دانش آموزان سعی شده که مراعات وضعیت مالی اولیاء شده باشد.

 

کفاش ادامه داد: هدایت دانش آموزان در پوشش باید به نوعی باشد که ما در مدارس به سوی لباس هماهنگ حرکت کنیم زیرا این هماهنگی آنها را از تبعیض،خودبینی، تفاخر و تکبر در مورد پوشش دور نگاه می دارد و همه دانش آموزان با یک پوشش وارد مدرسه شوند و علاوه بر آن باعث همدلی و اتحاد انها خواهد شد.

 

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش افزود: البته باید سادگی پوشش های مدارس علاوه بر آراستگی و رنگ های مناسب آنها مورد توجه مدیران مدارس برای انتخاب پوشش هماهنگ باشد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز