معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۴:۰۱:۳۴
کد خبر: ۴۳۳۹۹۸
اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از اختصاص اعتبار یکصد میلیارد ریال برای مبارزه با اعتیاد در مدارس خبر داد و گفت: تاکنون 30 میلیارد ریال از این اعتبار به استان ها ابلاغ شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا،  مهرزاد حمیدی در دیدار وزیر آموزش و پرورش با قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش در راستای ظرفیت سازی برون سازمانی، ارتباط فعال با 10 دستگاه دولتی وغیردولتی و درون سازمانی جلسات منسجم و منظمی را با معاونت پرورشی و فرهنگی و مرکز حراست تشکیل داده است .

 

وی با بیان این که 40 هزار معاون پرورشی پرورشی وفرهنگی در مدارس فعالیت می کنند، تصریح کرد: با تغییر در شرح وظایف ، معاونین پرورشی و فرهنگی علاوه بر وظایف قبلی خود مسئول پی گیری وضعیت اعتیاد در مدارس نیز می باشند.

 

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش وپرورش براستفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در برابر آسیب های اجتماعی و مبارزه با اعتیاد تأکید کرد و گفت: ایجاد 2 درس «نشاط اجتماعی» و «تحکیم خانواده وسبک زندگی» در ساختار برنامه درسی دوره دوم متوسطه، اجرای المپیاد درون مدرسه ای و افزایش ساعت درس تربیت بدنی توانسته است نرخ نشاط در مدارس را در مقایسه با سنوات گذشته ارتقا دهد.

 

نظر شما