مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش خبرداد:

برگزیده شدن ۵ طرح آموزش و پرورش در جشنواره مدیریت جهادی

۱۳۹۵/۰۵/۲۵ - ۰۸:۵۶:۳۱
کد خبر: ۴۴۵۸۵۷
برگزیده شدن ۵ طرح آموزش و پرورش در جشنواره مدیریت جهادی
مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش گفت: 5 طرح و الگوی موفق با معیار فرهنگ و مدیریت جهادی از آموزش وپرورش در دهمین همایش ملی و اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی برگزیده می شود

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، سید مصطفی آذرکیش اظهارکرد: اولین جشنواره فرهنگ و مدیریت جهادی از امروز یکشنبه 24 مردادماه در باغ موزه دفاع مقدس با محوریت وزارت جهاد کشاورزی و مشارکت 11 وزارت خانه از جمله وزارت آموزش و پرورش و دستگاه ها و نهادهای دولتی و غیردولتی و دانشگاه ها برگزار می شود.

 

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این همایش 24 و 25 مردادماه برگزار می شود، تصریح کرد: در مجموع حدود 100 طرح و الگوی موفق با معیار فرهنگ و مدیریت جهادی به دبیرخانه واقع در جهاد کشاورزی رسیده بود که سهم وزارت آموزش و پرورش پس از بررسی و بحث و تبادل نظر و تطابق با شاخص ها 18 طرح بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از وزارت جهاد کشاورزی و واحد های تابعه آن ، بیشترین مقدار طرح های رسیده به دبیرخانه از آموزش و پرورش با 18 طرح بود که در نهایت تعدادی از این طرح ها (احتمالا 20 طرح موفق جهادی) به صورت شفاهی طی 2 روز در همایش مذکور ارائه می شود.

 

آذرکیش افزود: از وزارت آموزش و پرورش در نهایت 5 طرح با عنوان طرح و الگوی های موفق با معیار فرهنگ و مدیریت جهادی برگزیده شد.

 

مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بهبود کیفیت آموزش و افزایش بهره وری در هنرستان ها ( آموزش همراه با تولید)، توسعه آموزش های فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان با مشارکت سازمان مدیریت برنامه ریزی، اردوی جهادی طرح هجرت 3،استفاده از ظرفیت و مشارکت بنگاه های اقتصادی و دستگاه های اجرایی در آموزش مهارتی شاخه کاردانش (برون سپاری)،هنرستان های کارآفرین پنج طرحی هستند که برگزیده شدند.

 

وی تعمیق باورها و ارزش های اسلامی و انتقال عقاید و باورها به جامعه و نسل های آینده، ارائه راهکارهای عملی برای تقویت فرهنگ و مدیریت در میدان عمل، بسترسازی برای استفاده از نظرات و دیدگاه های اندیشمندان و متخصصان در ترویج فرهنگ جهادی و شناخت شاخص های مربوطه، بازآفرینی، الگوسازی، ره یافت ها، رویکردهای بازآفرینی و اجرا و تقویت تولید داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی را از جمله اهداف این برنامه عنوان کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز