دو مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در کهنوج افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۴:۰۵:۲۷
کد خبر: ۴۹۲۴۵۱
دو مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت در کهنوج افتتاح شد
طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان دو مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در شهرستان کهنوج به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این واحد های آموزشی خاطر نشان کرد: همه ی آمال و آرزوهای آموزش و پرورش در مدارس محقق می شود.

وی از آموزش و پرورش به عنوان مهمترین دستگاه زیر ساختی کشور نام برد و گفت: شرط ماندگاری و پایداری هر توسعه و پیشرفتی  در کشور توجه به دستگاه تعلیم و تربیت است.

محسن بیگی با تقدیرازفعالیت های مدرسه سازی بنیاد برکت  در مناطق محروم کشور اظهار کرد: آموزش و پرورش متعلق به همه می باشد و مشارکت مردم و دستگاه های دولتی و غیر دولتی در برنامه های دستگاه تعلیم و تربیت، لازمه تحقق اهداف آموزشی و پرورشی است.

بر پایه این گزارش: دبستان  6 کلاسه عصمتیه کهنوج با زیربنای 433 مترمربع،  در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به بهره برداری رسید.

گفتنی است: این آموزشگاه که با اعتباری بالغ برهفت میلیارد ریال ساخته شده، دارای 6 کلاس و تجهیزات جانبی می باشد که 182 دانش آموز دختر در این مدرسه به تحصیل خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است:  مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت  در روستای توکل آباد از توابع کهنوج نیز  با زیربنای 433مترمربع با اعتباری بالغ بر 650 میلیون تومان  توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان  افتتاح شد و 162 دانش آموز دختر و پسر دوره ابتدایی از فضای آموزشی مناسب این مدرسه نوسازبهرمند شدند.

آیین افتتاح این مدارس در شهرستان کهنوج با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، نماینده مردم شهرستان های کهنوج،  رودبار، قلعه گنج،فاریاب و منوجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز