مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش ؛

دیدار دانش آموزان ۳۳ کشور جهان با رهبر معظم انقلاب

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۵:۴۴:۳۰
کد خبر: ۵۴۶۰۳۰
دیدار دانش آموزان ۳۳ کشور جهان با رهبر معظم انقلاب
مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش، از برنامه دیدار دانش آموزان 33 کشور اسلامی با رهبر معظم انقلاب درحاشیه مسابقات بین المللی قرآن خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمدرضا مسیب زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که با موضوع برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی قرآن در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهارکرد: قاریان و حافظان قرآن از 83 کشور در مسابقات بین المللی قرآن در 5 سطح بزرگسالان، دانش آموزان، روشندلان، بانوان، طلّاب و دانشجویان شرکت می کنند.

وی افزود: امنیت، تمکن و تخصص سه ویژگی بارز کشورهایی است که چنین مسابقاتی را در این سطح و حجم برگزار می کنند.

مسیب زاده تصریح کرد: دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات از 33 کشور جهان، در 2 رشته حفظ و قرائت به تفکیک جنسیت با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با رهبر معظم انقلاب، نشست صمیمی وزیرآموزش وپرورش با دانش آموزان قاری و حافظ قرآن، برگزاری همایش قرآنی در هتل ارم، بازدید از باغ موزه دفاع مقدس، برج میلاد و حرم مطهر حضرت امام خمینی«ره» از جمله برنامه های دیگر حاشیه این مسابقات است.

مدیرکل قرآن، عترت و نماز با اشاره به تبلیغات غیرمستقیم این مسابقات در سطح شهر تهران گفت: در این مسابقات، علاوه مراسم افتتاحیه عمومی در 30 فروردین ماه، مراسم افتتاحیه ویژه دانش آموزان در 2 اردیبهشت ماه با حضور وزیرآموزش وپرورش برگزار می شود که به ترتیب در تاریخ های سوم و چهارم اردیبهشت، دانش آموزان پسر و دختربا هم به رقابت می پردازند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز