ثبت نام در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی

۱۳۹۶/۰۳/۱۱ - ۰۶:۵۲:۱۹
کد خبر: ۵۶۶۸۷۵
ثبت نام در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی خوارزمی ثبت نام می کند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، متقاضیان شرکت درجشنواره بین‌المللی خوارزمی می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به آدرس اینترنتی http://khwarizmi.ir نسبت به ثبت نام و ارائه مشخصات فردی و اطلاعات طرح خود اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف کنند.

همچنین توجه به نکات زیر در حین انجام ثبت نام و بارگذاری طرح ضروری است: متقاضی با استفاده از شناسه کاربری و کلمه عبور، امکان ثبت طرح جدید، ویرایش اطلاعات (از طریق طرح‌های من) را تا پایان زمان فراخوان دارد، طرح ارائه شده در این دوره نباید در دوره‌های قبل جشنواره شرکت کرده باشد‌، مگر آنکه در فرآیند اجرایی و یا دستاوردهای طرح تغییرات اساسی اعمال شده باشد، تمام طرح‌‌ها می‌بایست مشمول یکی از تعاریف و مفاهیم پژوهش های بنیادی، طرح های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری باشند، طرح‌های ارائه شده در زمینه فنی و مهندسی به‌صورت تئوری و ایده قابل نباشند و ضمن قابلیت اجرایی بودن می‌‌بایست دارای تاییدیه از مراجع ذی‌صلاح باشند.

تذکرات مهم دراین جشنواره شامل: ارائه معرفی‌نامه رسمی از سازمان مجری به منظور ارزیابی طرح‌های با مالکیت حقوقی الزامی است. همچنین این معرفی نامه باید اسکن و به پیوست سایر مدارک ارسال شود، در صورت ارسال نمونه ساخته شده طرح از طریق پست، ذکر نام و نام خانوادگی و عنوان طرح بر روی بسته پستی به شکل واضح و خوانا ضروری است. این مدارک می‌بایست حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، درصورت نیاز و تشخیص کارشناسان گروه تخصصی به بازدید از طرح، مجری شرایط لازم برای این منظور را فراهم آورد، در غیر اینصورت طرح ارائه شده مورد بررسی‌های بعدی قرار نخواهد گرفت‌، در تکمیل اطلاعات پرسشنامه تعیین درصد مشارکت مجری / نماینده و همکاران الزامی است.

پس از پایان زمان فراخوان، تغییر اسامی همکاران و درصد همکاری آنان به هیچ وجه امکان‌پذیر نیست. همچنین مجموع درصدها می‌بایست برابر با ۱۰۰ باشد.

همچنین درطرح‌هایی که به‌صورت گروهی انجام شده و برگزیده می‌شوند، همکارانی می‌توانند از تسهیلات مربوط به بنیاد ملی نخبگان استفاده کنند که میزان مشارکت آنان در اجرا حداقل ۴۵% باشد. همچنین برای استفاده از تسهیلات ورود به دوره‌های تحصیلی براساس آیین‌نامه‌های پذیرش بدون آزمون برگزیدگان فقط با شرکت در آزمون و کسب ۹۰% نمره پذیرش برای کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می‌شود و سهم مشارکت برای هر فرد ۵۰% است.

پذیرش بدون آزمون در دوره دکتری نیز برای برگزیدگان وجود ندارد و برگزیده شدن معادل ۳ امتیاز از ۱۰۰ امتیازی است که متقاضی ورود به دکتری باید داشته باشد.

سایر اطلاعات بعدی به منظور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، تصحیح راهنمای شرکت در جشنواره و قراردادن آیین نامه‌ها در بخش مربوط در وب‌گاه جشنواره اعلام می‌شود، شرکت‌کنندگان باید برای دریافت مدارک ارسالی خود حداکثر تا سه ماه پس از برگزاری مراسم به دبیرخانه جشنواره مراجعه کنند. بدیهی است پس از مهلت تعیین شده، دبیرخانه هیچگونه مسئولیتی را در مورد عودت مدارک ارسالی به‌عهده نخواهد داشت، هزینه ثبت نام به هیچ عنوان قابل استرداد نخواهد بود، می باشد.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در جشنواره بین‌المللی خوارزمی:

الف- ثبت نام الکترونیکی از طریق نشانی http://khwarizmi.ir و ارسال الکترونیکی مدارک و مستندات علمی پیوست طرح به همراه مقالات، جوایز، گزارش‌های علمی، قراردادهای پژوهشی و صنعتی، تاییدیه‌ها، نقشه‌ها، نمونه ساخته شده، عکس و فیلم و سایر موارد مشابه.

ب- پرداخت هزینه ثبت نام تنها به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه انجام می‌شود. مراجعه حضوری به بانک برای پرداخت وجه ثبت نام قابل قبول نیست.

هزینه ثبت نام برای اشخاص حقیقی و حقوقی مبلغ دو میلیون ریال (۲.۰۰۰.۰۰۰) و برای طرح‌های مرتبط با حوزه صنایع دفاعی به ازای هر طرح مبلغ ده میلیون ریال (۱۰.۰۰۰.۰۰۰) درنظر گرفته شده‌است.

نشانی‌: تهران بزرگراه آزادگان (جنوب)، بعد از پل فتح، احمدآباد مستوفی، بعد از میدان پارسا، انتهای کوی افسران، خیابان شهید احسانی‌راد، سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران،، اداره کل جشنواره‌ها و مسابقات علمی و فناوری، دبیرخانه جشنواره بین المللی خوارزمی.

تلفن مستقیم دبیرخانه‌: ۵۶۲۷۶۳۴۵- ۵۶۲۷۶۰۳۸- ۵۶۲۷۶۳۲۱

صندوق پستی‌: ۱۱۱-۳۳۵۳۵- کد پستی :۹۳۶۸۵-۳۳۱۳۱

پایگاه اطلاع‌رسانی : www.khwarizmi.ir

پست الکترونیکی : Khwarizmi_intl@irost.org

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز