مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش:

"همیاران مشاور" پیام آوران شادی و نشاط در مدارس هستند

۱۳۹۶/۰۵/۰۹ - ۰۷:۰۳:۱۲
کد خبر: ۵۹۳۶۲۸
همیاران مشاور پیام آوران شادی و نشاط در مدارس هستند
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برپایی همزمان اردوی همیاران مشاور در 10 قطب کشور، گفت: این اردوها در راستای ارتقا کیفیت کار همیاران مشاور برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مسعود شکوهی در حاشیه برپایی اردوی "همیاران مشاور" در کرمانشاه با بیان اینکه این سومین دوره اردوهای آموزشی توجیهی همیاران مشاور کشور است، افزود: این اردوهای دو روزه در 10 قطب کشور درحال برگزاری است.

وی افزود: اردوهای آموزشی همیاران مشاور در 10 قطب کشور از جمله کرمانشاه برگزار می‌شود که همیاران مشاور شش استان ایلام، خوزستان، کردستان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان و کرمانشاه در اردوی استان کرمانشاه حضور دارند.

شکوهی تصریح کرد: در هر قطب کشور حدود 200 همیار مشاور از میان دانش آموزان در این اردوها شرکت می‌کنند و هدف از برگزاری این اردوهای آموزشی ارتقای کیفیت در حوزه مشاوره تحصیلی، شغلی و تربیتی دانش آموزان است.

وی افزود: همیاران مشاور در حقیقت پل ارتباطی میان دانش آموزان و مشاوران مدارس هستند و از آنجا که خود دانش آموز بوده و هم سن و سال سایر دانش آموزان هستند، می‌توانند دانش آموزان و مشکلات آنها را بهتر درک کرده و این مشکلات را به بهترین شکل به مشاوران مدارس انتقال دهند.

وی تاکید کرد: همیاران مشاور پیام آوران نشاط و شادابی در مدارس هستند و ارتقا همدلی، همزبانی، مشارکت و خیرخواهی در همیاران مشاور از دیگر اهداف ما در برگزاری این اردوها می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز