تیم روبوکاپ دانشگاه تبریز در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، در جایگاه نخست ایستاد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۷:۰۲:۰۷
کد خبر: ۶۹۶۷۶۲
تیم روبوکاپ دانشگاه تبریز در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، در جایگاه نخست ایستاد
در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران، تیم (Aura) از دانشگاه تبریز در لیگ شبیه‌ساز عامل امداد و نجات، مقام نخست را به دست آورد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، این دوره از مسابقات با حضور ۴۷۸ تیم از ۱۲ کشور در ۳ بخش دانشجویی، دانش‌آموزی و کاربردی برگزار شد که در بخش دانشجویی ۱۳۲ تیم در ۱۰ لیگ به رقابت پرداختند و در نهایت تیم (Aura) از دانشگاه تبریز در لیگ« شبیه‌ساز عامل امداد و نجات»، موفق به کسب مقام نخست شد.

تیم های mrl از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و Apollo-Rescue از کشور چین نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم این لیگ را کسب کردند.

همچنین در لیگ ربات امدادگر مجازی تیم (Aura-VR) دانشگاه تبریز در اولین حضور خود موفق به کسب مقام سوم شد. در این لیگ همچنین تیم «SOS VR »از دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تیم Echoic از مدرسه سلام رسالت به ترتیب مقام های اول و دوم را کسب کردند.

در سیزدهمین دوره مسابقات بین المللی روبوکاپ آزاد ایران همچنین علی‌رضا کنده و آرمان آبسالان به عنوان عضو کمیته فنی در لیگ شبیه‌ساز عامل امداد و نجات فعالیت داشتند.

سیزدهمین دوره مسابقات ربوکاپ آزاد ایران با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان، چین، هلند، آمریکا، فرانسه، انگلیس، ایران، پرو، هند، سنگاپور و کره جنوبی در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.

 

نظر شما