رقابت ۴۰ فیلم کوتاه دانش‌آموزی در بخش کشوری

۱۳۹۷/۰۵/۲۱ - ۱۵:۳۶:۵۷
کد خبر: ۷۳۹۹۸۵
رقابت ۴۰ فیلم کوتاه دانش‌آموزی در بخش کشوری
در جشنواره فیلم کوتاه سی و ششمین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی بخش پسران، ۴۰ فیلم کوتاه دانش‌آموزی در بخش کشوری با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دبیر مسابقات هنرهای نمایشی سی و ششمین جشنواره فرهنگی و هنری دانش‌آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار این مرکز، در تشریح جزییات بخش فیلم این جشنواره گفت: از ۲۲۰ اثری که از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد، ۴۰ اثر در بخش کشوری انتخاب شد و ۷۰دانش‌آموز فعال در حوزه فیلم‌سازی به این جشنواره دعوت شدند.

وی گرایش‌های فیلم‌های دانش‌آموزی را ژانرهای مستند، داستانی، مستند داستانی، پویانمایی و نماهنگ عنوان کرد و درباره موضوعات فیلم‌ها گفت: موضوع شعار سال (حمایت از کالای ایرانی) یکی از محورهای پیشنهادی بوده است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه بر آموزش مربیان فنی در حوزه فیلم کوتاه در آموزش‌وپرورش تأکید کرد و گفت: آموزش در حوزه فیلم کوتاه باید جدی‌تر گرفته شود؛ چراکه اکثر آثار ارسالی از سوی دانش آموزان ماحصل تجربه بچه‌ها در انجمن سینمایی جوان است و آثار کمتری در آموزش‌وپرورش و توسط مربیان تولید می‌شود.

وی ادامه داد: داوران بخش فیلم کوتاه از اساتید برجسته دانشگاه، منتقدان و  پژوهشگران ممتاز تئاتر هستند و برخی از داوران تألیفات متعددی در حوزه کودک و نوجوان دارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز