دکتر رهایی:

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیمه اول دی ماه برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۵۱:۴۵
کد خبر: ۷۷۳۲۴۹
آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیمه اول دی ماه برگزار می شود
جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مباحث مطرح شده در جلسه شورای برنامه ریزی آموزشی و درسی گفت: یکی از موضوعات مطرح شده پیشنهاد حوزه دانشجویی و فرهنگی در مورد معادل سازی دوره های آموزشی فرهنگی معرفت رضوی با یکی از دروس معارف بود که با توجه به برنامه زمان بندی و آزمون درس به تصویب اعضا رسید.

وی با بیان اینکه شیوه نامه پذیرش دانشجو در واحد لبنان یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود، خاطرنشان کرد: موضوع پذیرش دانشجو در واحد لبنان با توجه به شرایط پذیرش بدون آزمون و آیین نامه های موجود به تصویب رسید.

دکتر رهایی با بیان اینکه در این جلسه مصوب شد آزمون جامع دوره دکتری در نیمه اول دی ماه 1397 برگزار شود، اظهار داشت: این موضوع با توجه به تأخیر در ارائه منابع به دانشجویان و در جهت امکان آمادگی بیشتر آنها صورت گرفت و این آزمون با نظارت استانی برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در برگزاری آزمون جامع از مشارکت اساتید تدریس کننده دروس در همه واحدها در طراحی سؤال استفاده خواهد شد.

 

نظر شما