برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۱۴:۰۱:۳۰
کد خبر: ۷۸۲۹۰۲
برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران
صبح امروز آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران برگزار شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، صبح امروز آئین تکریم عباسعلی باقری و معارفه عبدالرضا فولادوند مدیران کل سابق و جدید آموزش‌وپرورش شهر تهران با حضور تنی چند از معاونین وزیر و مدیران کل حوزه ستادی و مدیران مناطق بیست‌گانه شهر تهران در تالار فرهنگ برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چندساله باقری تقدیر و حکم انتصاب فولادوند به وی تقدیم شد.

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش شهر تهران در این آئین با تشکر از خیرین مدرسه‌ساز و همه مدیران ستادی و غیر ستادی در مساعدت با آموزش‌وپرورش تهران اظهار کرد: راه نجات هر کشوری توجه به تربیت است و هیچ توسعه‌ای اتفاق نمی‌افتد مگر با توجه کردن و سرمایه‌گذاری کردن روی موضوع تربیت است.

وی افزود: از آموزش‌وپرورش مهم‌تر خانواده‌ها هستند شخصیت فرزندان برای سال‌ها بعد باید ساخته شود، معلم و آموزگار می‌تواند معجزه کند و کشور را به توسعه برساند اگر شهرداری می‌خواهد هزینه‌هایش را کاهش دهد راهش تربیت است لذا باید از کودکی انسان‌ها شروع کرد.

باقری خاطرنشان کرد: رفع همه مشکلات نیازمند تحقق تربیت است و راه آن توانمندسازی خانواده‌ها و معلمان است، رفع آسیب‌های اجتماعی هیچ راهی ندارد مگر تلاش برای تحقق تربیت، معلم باید خودش مهارت‌ها را بیاموزد تا بتواند دانش آموزان را تربیت کند.

وی ادامه داد: کشور زمانی آباد می‌شود که آموزش‌وپرورشی آباد داشته باشد معلمان می‌توانند شرایط یادگیری را تسهیل کنند معلم یاد نمی‌دهد بلکه شرایط یادگیری را تسهیل می‌کند و سطح آن را افزایش می‌دهد البته تحقق یادگیری نیازمند آن است که دانش‌آموز احساس نیاز کند و از یادگیری لذت ببرد.

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت؛ معلمی که خود مهارت لازمه را نداشته باشد و خود یادگیرنده نباشد نمی‌تواند یاد دهنده خوبی باشد لذا گاهی اوقات مشاهده می‌شود معلمان یادگیری را خیلی زود کنار می‌گذارند و آموزش‌های دیگران را نمی‌پذیرند.

وی افزود: معلم باید میزان پذیرش خود را افزایش دهد و تحمل تعارضات را نیز داشته باشد.

مدیرکل جدید آموزش‌وپرورش شهر تهران نیز در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات باقری تصریح کرد: امروزه آموزش‌وپرورش زمینه‌ساز دانایی و توانایی در نسل آینده است و تسهیل گر توسعه اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و سیاسی است.

وی افزود: توسعه همه‌جانبه کشور، نیازمند توسعه سرمایه‌های انسانی در آموزش‌وپرورش است.

فولادوند خاطرنشان کرد: مطالبه امروز مردم از آموزش‌وپرورش تنها خواندن و نوشتن نیست بلکه ارائه آموزش‌های باکیفیت است و این نیازمند پرهیز از هرگونه شتاب‌زدگی و بی‌برنامه گی است.

وی افزود: آموزش‌وپرورش شهر تهران بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب، سیاست‌های دولت تدبیر و امید و برنامه‌های وزیر آموزش‌وپرورش حرکت خواهد کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش شهر تهران گفت: به‌دوراز هرگونه سیاست‌بازی و با بهره‌مندی از سیاست شایسته‌سالاری برنامه‌های تعلیم و تربیت شهر تهران را به‌پیش خواهم برد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز