با حضور وزیر آموزش‌وپرورش؛

اندیشکده دانش پژوهان جوان افتتاح شد

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰:۴۷
کد خبر: ۷۸۳۸۱۱
با حضور وزیر آموزش وپرورش اندیشکده دانش پژوهان جوان آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، با حضور سید محمد بطحایی و تنی چند از مسئولین،  اندیشکده دانش پژوهان جوان در مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان به بهره داری رسید.

این مرکز بیش از ۶هزار و ۱۰۰عضو دارد  که  تاکنون ۷۳۳مدال رنگارنگ از المپیادهای جهانی کسب کرده اند.

رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان در این آئین  خاطر نشان کرد: قرار است این  اندیشکده  به عنوان یک نهاد قانونمند برای افزایش آموخته های نخبگان تلاش کند.

وی ادامه داد: اندیشکده  نیز همانند باشگاه نخبگان، محلی برای تضارب  افکار و گفتگوی افراد، فکر کردن و محلی برای بودن نخبگان کنار هم است.

مهاجرانی تصریح کرد: اگر قرار است سر به آسمان بسازیم باید ریشه هایمان را در خاک گره بزنیم لذا اندیشکده محلی برای اندیشیدن دانش پژوهان جوان در جهت حل مسائل کشور  خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: اندیشکده دانش پژوهان جوان باید در نهادهای قانون ساز و تصمیم ساز ورود پیدا کند و به حل مسائل بپردازد، بنابراین دانش آموزان مدال آور باید سهم خود را در تصمیم گیری های کشور پیدا کنند.

رئیس مرکز پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان  اظهار کرد: آموزش و پرورش مهد پرورش نخبگان است و مدال آوری ریشه اش در مدرسه است و مدال آوران  مدیون معلمان خود هستند.

وی فعالیت این اندیشکده را در راستای افزایش و تقویت نخبگان برشمرد و اذعان کرد: امسال برای اولین بار در سطح کشور مدارس معین معرفی کردیم لذا نه تنها مدارس  تیزهوشان بلکه همه مدارس به شناسایی استعداد های برتر کمک  می کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز