کسب رتبه اول وزارت آموزش و پرورش در حوزه نماز در بین دستگاه های اجرایی کشور

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۰۹:۵۴
کد خبر: ۷۸۴۲۸۰
کسب رتبه اول وزارت آموزش و پرورش در حوزه نماز در بین دستگاه های اجرایی کشور
وزارت آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه اول در حوزه نماز در بین دستگاه های اجرایی کشور شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محمدرضا مسیب زاده مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز با اشاره به کسب رتبه اول وزارت آموزش‌وپرورش در دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه نماز، اظهار کرد: امروز در بیست و هفتمین اجلاس سراسری اقامه نماز در استان سمنان با حضور رییس جمهور، اعضای کابینه هیئت دولت، نماینده ولی‌فقیه و رییس ستاد اقامه نماز کشور از وزارت آموزش‌وپرورش به دلیل کسب رتبه اول در دستگاه‌های اجرایی کشور در حوزه نماز تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

وی با ابراز خرسندی از این امر افزود: قطعاً این موفقیت تنها به برکت خیل عظیم همکاران از صف تا ستاد؛ کارشناسان، مدیران و مسئولین ارشد به مدیریت وزیر آموزش‌وپرورش به‌عنوان رییس ستاد نماز آموزش‌وپرورش و همکاران خوب پرورشی، به‌دست‌آمده است.

مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: این اجلاس با پیام ویژه مقام معظم رهبری آغاز شد که در این پیام ایشان به تمام ارگان‌ها سفارش کردند: "تمامی تلاش‌ها باید در حوزه آموزش‌وپرورش و برای اجرایی شدن اقامه نماز در این دستگاه عظیم به کار گرفته شود".

مسیب زاده در ادامه گفت: رئیس‌جمهور نیز در سخنان خود در استان سمنان توجه به دو اصل خانواده و تلاش همگانی برای کمک فعالیت های نماز در آموزش‌وپرورش را مهم دانستند.

گفتنی است فعالیت‌های وزارت آموزش‌وپرورش در حوزه نماز شامل برنامه و اقدامات فرهنگی و هنری، تولید محتوا در فضای مجازی و فعالیت‌های ویژه‌ای تحت عنوان نماز گل دسته‌های سرو و ...بوده است

 

نظر شما