با حکم دکتر طهرانچی:

سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دشتی و بیجار منصوب شدند

۱۳۹۸/۰۵/۱۶ - ۱۴:۴۷:۳۱
کد خبر: ۸۸۲۱۴۶
سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دشتی و بیجار منصوب شدند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای، سرپرستان واحدهای دشتی و بیجار را منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی اشکان معصومی را به سمت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتی(خورموج) و مسعود کریم زاده را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار منصوب کرد.

در متن حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای اشکان معصومی

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتی (خورموج)» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره‌گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه‌های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

معصومی دانش آموخته دوره دکتری مهندسی برق از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز است که معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم و سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج از جمله سوابق اجرایی وی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار

همچنین در حکم دکتر طهرانچی به سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار آمده است:

برادر گرامی جناب آقای مسعود کریم زاده

با اهدای سلام و تحیات

بنا به پیشنهاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کردستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار» منصوب می‌شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی‌های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

محمدمهدی طهرانچی

کریم زاده دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج است که رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیجار، مسئول برنامه‌ریزی و سیاست‌های اقتصاد دانش‌بنیان، تدریس در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و ... از جمله سوابق اجرایی وی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز