با حکم وزیر علوم؛

«سرپرست دانشگاه صنعتی همدان» منصوب شد

۱۳۹۸/۰۶/۱۷ - ۱۵:۴۴:۴۸
کد خبر: ۸۹۵۸۱۶
«سرپرست دانشگاه صنعتی همدان» منصوب شد
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر حسن ختن لو را به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر ختن لو آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه صنعتی همدان منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه، امکانات و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

دکتر حسن ختن لو متولد ۱۳۵۲ همدان و دانشیار پایه ۲۷ گروه مهندسی کامپیوتر دانشگاه بوعلی سیناست. وی راهنمایی و مشاوره بیش از ۵۰ پایان نامه دکتری و کارشناسی ارشد وچاپ و ارائه بیش از ۸۰ مقاله علمی در مجلات و کنفرانس‌های معتبر داخلی و بین المللی را دارا می‌باشد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به معاون پژوهشی دانشگاه بوعلی سینا، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه بوعلی سینا، ریاست بنیاد نخبگان استان همدان، راه اندازی و ریاست مرکز رشد فناوری اطلاعات همدان، عضو هیأت اجرایی جذب دانشگاه بوعلی سینا وعضویت در چندین انجمن و کمیسیون دائمی هیأت امنا اشاره کرد.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه ای ضمن پذیرش استعفای دکتر محمود نیلی از ریاست دانشگاه صنعتی همدان، از خدمات و تلاش‌های وی در مدت زمان تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز