رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیته تأمین بهینه نیازهای بازار کار کشور شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۸ - ۱۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۹۱۳۸۱۳
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کمیته تأمین بهینه نیازهای بازار کار کشور شد
ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای عضو کمیته مشترک تأمین بهینه نیازهای بازار کار کشور شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ با عنایت به اینکه اشتغال پذیری نیروی کار به ویژه در حوزه های تکنولوژی و کاربردی در حد بسیار بالایی به ساختار آموزش و بطور خاص آموزش عالی کشور وابسته است و تأکید بر اینکه نظام آموزش عالی کشور یکی از نظام های موفق شناخته می شود قطعاً ظرفیت انعطاف پذیری این ساختار می تواند پاسخگوی نیازها و خواسته های متغیر چرخه های اقتصادی، فناوری و بازار کار باشد.

در همین راستا به منظور هماهنگی بیشتر بین نظامات وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تأمین بهینه نیازهای بازار کار کشور کمیته مشترکی جهت طراحی الگوی همکاری فی مابین تشکیل شده که نتایج حاصله طی دو ماه آینده در نشست وزراء نهایی و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

مسعود شمس بخش؛ مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر محمد حسین امید رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی و دکتر محمد رضا آهنچیان مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزشی عالی را به عنوان نمایندگان این وزارتخانه در موضوع مذکور  به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.

شایان ذکر است معاونت توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نماینده این وزارتخانه در کمیته مشترک خواهد بود.

نظر شما