از سوی دکتر نگاهداری

دستاوردهای چهارمین نشست راهبری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۲ - ۱۴:۰۴:۱۲
کد خبر: ۹۴۹۳۰۶
دستاوردهای چهارمین نشست راهبری پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی تشریح شد
معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستاوردهای چهارمین نشست راهبری پژوهشی این دانشگاه را تشریح کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، چهارمین نشست راهبری پژوهشی دانشگاه ویژه منطقه 10 دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز با حضور دکتر بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد اهواز برگزار شد.

دکتر نگاهداری، موافقت با تأسیس دو مرکز تحقیقاتی با عناوین مرکز تحقیقات انرژی های نو در واحد ایذه و پژوهش های قرآنی در واحد اهواز، ایجاد 14 گروه پژوهشی در واحدهای اهواز، مسجد سلیمان، ایذه، شوشتر و دزفول، موافقت اصولی با راه اندازی 4 آزمایشگاه مرکزی در واحدهای اهواز، دزفول و ماهشهر و موافقت اصولی با ایجاد کنسرسیومی با موضوع پیش ماده های دارویی با محوریت واحد اهواز با بهره گیری از آئین نامه تعاون تجهیزات را از مهمترین مصوبات این نشست دانست.

وی یکی از اهداف اصلی نشست های راهبری منطقه ای را ارزیابی عملکرد پژوهشی استان های منطقه و تحلیل میزان پیشرفت هر یک از استان ها در رابطه با اهداف و سهم کمی تعیین شده برای هرکدام در برنامه راهبردی عملیاتی ارتقاء نظام پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی تا سال ۱۴۰۴ اعلام کرد.

در بخش دیگری از این نشست که با حضور صاحبان صنایع، سازمان های صنعتی و اتاق بازرگانی استان از یکسو و رؤسا و معاونان استانی و مدیران کل پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی از سوی دیگر برگزار شد، طرفین به بحث و بررسی راهکارهای توسعه ارتباط مؤثر بین دانشگاه، صنعت و جامعه پرداختند.

دکتر نگاهداری دستاورد این بخش از نشست را امضا یک تفاهم نامه و یک قرارداد بین دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع فولاد اهواز به مبلغ 25 میلیارد ریال ذکر کرد.

همچنین در بازدید از شرکت شهرک های صنعتی استان خوزستان، مذاکرات اولیه در خصوص ایجاد دفتر دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرک در راستای اخذ تمامی پروژه های برون دانشگاهی ارائه شده از طرف صنایع این استان و معرفی دانشجویان دانشگاه برای گذراندن دوره های کارآموزی و مهارت ورزی انجام و مقرر شد تفاهم نامه و قراردادی در این خصوص با استان منعقد شود.

از دیگر مصوبات این نشست، ساماندهی دوره ­های کارآموزی و مهارت آموزی در واحدهای سطح استان، جهت اجرایی کردن طرح پویش کارآموزی بود.

دکتر نگاهداری، برگزاری دو کارگاه توانمندسازی در زمینه برگزاری مسابقات علمی و فناوری و مدیریت انجمن های علمی دانشجویی و صدور حکم روسای باشگاه 10 واحد دانشگاهی را از دیگر برنامه های این نشست برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز