وزیر آموزش و پروش معاون حقوقی، مدیرکل بودجه و مشاور خود را منصوب کرد

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۱۵:۰۷:۳۹
کد خبر: ۹۴۹۸۷۷
وزیر آموزش و پروش معاون حقوقی، مدیرکل بودجه و مشاور خود را منصوب کرد
وزیر آموزش‌وپرورش با صدور احکام جداگانه‌ای معاون حقوقی و امور مجلس، مدیرکل بودجه و مدیریت منابع و مشاور خود را منصوب کرد.

 به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، محسن حاجی میرزایی با صدور احکام جداگانه‌ای سعید اوحدی را به سمت معاون حقوقی و امور مجلس، سعید غلامزاده عسکری را به سمت مدیرکل دفتر برنامه، بودجه و مدیریت منابع و حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسکری را به سمت مشاور وزیر منصوب کرد.

وزیر آموزش‌وپرورش در آئین تکریم و معارفه‌ای که به همین مناسبت برگزار شد، از تلاش‌های حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عسکری معاون سابق حقوقی و امور مجلس و همچنین احد سامی‌فر سرپرست سابق اداره کل بودجه و مدیریت منابع تجلیل کرد.

شایان‌ذکر است؛ سعید اوحدی با آغاز جنگ تحمیلی در سال 1359 به ایران بازگشت و از همان آغاز جنگ، حضوری فعال در جبهه‌ها داشت و سرانجام در بهمن 1361 و در عملیات والفجر مقدماتی با سمت مسئولیت فرمانده دسته، به همراه جمعی از همرزمان خود به اسارت درآمد و این اسارت 8 سال طول کشید.

اوحدی پس از دوران اسارت در پست‌ها و مسئولیت‌های مختلفی از جمله معاونت سیاحتی وزارت ارشاد، مدیریت عمره کشور، مدیریت نمایشگاه‌های تمدن اسلامی در مالزی و مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان از سال 88 تا 91 مشغول به خدمت بود.

وی در شهریور سال92 به‌عنوان رئیس سازمان حج و اوقاف و امور خیریه منصوب شد و در اواخر سال 96 به‌عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به خدمت خود ادامه داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز