مدارسی که از انشعاب گاز بهره‌مند نیستند استانداردسازی می‌شوند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۴:۰۴:۳۵
کد خبر: ۹۵۰۹۷۶
مدارسی که از انشعاب گاز بهره‌مند نیستند استانداردسازی می‌شوند
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: راهکارهای مختلفی با توجه به اقلیم، تعداد کلاس هر مدرسه و همچنین بضاعت فنی نگهداری در منطقه جغرافیایی محل مدرسه در نظر گرفته ‌شده است.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهراله رخشانی مهر با اشاره به مسئولیت تعمیرات اساسی در مدارس، اظهارکرد: نگهداری و تعمیر از برنامه زیر نظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری بر عهده سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس است و طبق سنوات گذشته با توجه به چارت سازمانی موجود در ادارات کل، تخصیص اعتبار انجام می‌شود.

وی افزود: مسئولیت نگهداری و تعمیرات جزئی بر عهده آموزش‌وپرورش است و این سازمان شیوه نگهداری و فصل مشترک تعمیرات جزئی و اساسی را تدوین و برای اجرایی شدن به وزارت آموزش‌وپرورش ارسال کرده است.

رخشانی مهر با اشاره به استانداردسازی مدارسی که از انشعاب گاز بهره‌مند نیستند، خاطرنشان کرد: راهکارهای مختلفی با توجه به اقلیم و تعداد کلاس هر مدرسه و همچنین بضاعت فنی نگهداری در منطقه جغرافیایی محل مدرسه در نظر گرفته‌ شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه تصریح کرد:برای مدارس در این مناطق سیستم‌های مختلفی اعم از موتورخانه حرارت مرکزی با سوخت گازوئیل، پکیج‌های گازوئیل سوز، کوره هوای گرم گازوئیل سوز، رادیاتورهای برقی، اسپلیت های سرد و گرم، گرمایش کفی برقی با استفاده از ورق‌های فیبر کربن و سایر سیستم‌های استاندارد حرارتی پیشنهاد و بکار گرفته‌ شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز