معاون امور جوانان خبر داد:

کمک‌های تشکل‌ها به نیازمندان بدون یک ریال اعتبار دولتی/ ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند تا پایان ماه مبارک بسته معیشتی می‌گیرند+فیلم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱ - ۰۸:۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۰۰۱۲۳
کمک‌های تشکل‌ها به نیازمندان بدون یک ریال اعتبار دولتی/ ۴۰۰ هزار خانوار نیازمند تا پایان ماه مبارک بسته معیشتی می‌گیرند+فیلم
محمد مهدی تندگویان با ارائه گزارشی از رزمایش کشوری( همت جوانانه-کمک مومنانه) گفت: قبل از ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده بودیم ۲۴۰ هزار خانوار را تا پایان ماه مبارک تحت پوشش قرار دهیم که خوشبختانه در نیمه ماه به این رقم رسیدیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمد مهدی تندگویان در حاشیه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیت‌های سمن های جوانان در رزمایش کشوری (همت جوانانه _ کمک مومنانه) ارائه و تصریح کرد: در پی دستور مقام معظم رهبری جهت راه اندازی رزمایش های کمک مومنانه برای کمک به نیازمندان و حمایت وزیر ورزش و جوانان از طرح این معاونت با عنوان( همت جوانانه- کمک مومنانه) این رزمایش در دو بخش کمک های جامعه ورزش و جوانان آغاز به کار کرد.

وی تصریح کرد: با حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از این رزمایش، تا امروز ۲۳۰ هزار خانوار نیازمند در کل کشور به تفکیک استان ها و شهرستان ها تحت پوشش قرار گرفته اند و بسته های معیشتی و کالاهای اساسی مورد نیاز یک خانواده به آنها اهدا شد که این اتفاق بسیار بزرگ و خوبی است.

تندگویان ادامه داد: قبل از ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده بودیم ۲۴۰ هزار خانوار را تا پایان ماه مبارک تحت پوشش قرار دهیم که خوشبختانه در نیمه ماه به این رقم رسیدیم.

معاون امور جوانان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کنیم اگر با همین سرعت و کیفیت اقدامات پیش برود و با همت بالای جوانان و تشکلهای جوانان، کمک های مردمی، ورزشکاران و جامعه ورزش را جذب کنیم، می توانیم مرز ۴۰۰ هزار خانوار را تا آخر ماه مبارک رمضان بگذرانیم.

او با بیان این که در ۳۰۰ شهرستان حدود ۶۰۰ تشکل و سمن جوانان درگیر موضوع جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی بودند، افزود: این تشکلها بسته های معیشتی را ضدعفونی و بسته بندی و بین خانوار های نیازمند توزیع می کنند.

معاون امور جوانان رزمایش ( همت جوانانه - کمک مومنانه را یک رزمایش موفق و موثر در کمک به نیازمندان خواند و افزود: از جوانانی که خالصانه و با همت خودشان و بدون یک ریال اعتبار دولتی این اقدامات ارزشمند را انجام دادند و همچنین کمک های جامعه ورزش کشور نهایت تشکر را دارم و امیدوارم بتوانیم در پایان ماه مبارک هم گزارش خوبی در خصوص اقدامات جوانان و جامعه ورزشی کشور در این همایش موفق به مردم ارائه کنیم.

 

نظر شما