مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اعلام کرد؛

تشریح انواع روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی از کمیته امداد

۱۳۹۹/۰۲/۲۴ - ۱۴:۴۱:۱۰
کد خبر: ۱۰۰۱۷۷۸
تشریح انواع روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردمی از کمیته امداد
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم از کمیته امداد گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های دریافت شده توسط واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به ارائه خدمت منجر شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، نویدرضا خدیوی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سراسر کشور به همین هدف معطوف است.

 

وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همچنین دفتر مرکزی این نهاد انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی درخواست‌های حضوری مددجویان پس از انجام مصاحبه و معرفی به واحدهای تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از طریق پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی و ارجاع آن به واحدهای مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می‌کنند.

خدیوی به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد، و امداد الکترونیک به آدرسE.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.

وی افزو: همچنین صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته تا علاوه بر ثبت نیازمندی‌ها، پیشنهادها و انتقادات سازنده خود را به طور مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل‌ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت‌های مردم بی‌پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد تماس‌ها و درخواست‌ها به ارائه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد نیز مواردی بوده که در چارچوب وظایف و ماموریت‌های این نهاد قرار نداشته یا پس از بررسی‌ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.

خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.

وی به سفرهای استانی رئیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رئیس کمیته امداد در سفرهای استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست‌های افراد نیازمند در این سفرها به صورت مشخص ثبت و بررسی می‌شود و در صورت نیاز، این درخواست‌ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.

خدیوی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰  برای دریافت درخواست‌های مردمی فعال است و همچنین سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱ ، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد نیز آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهادات و نظرات شهروندان محترم است.

نظر شما