حسینی میلانی خبر داد:

تعیین و تکلیف ایجاد پارک در دره فرحزاد تا خردادماه

۱۳۹۹/۰۳/۰۲ - ۱۳:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۰۵۰۷۸
تعیین و تکلیف ایجاد پارک در دره فرحزاد تا خردادماه
رئیس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از تعیین تکلیف ایجاد پارک در دره فرحزاد تا پایان خردادماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سید آرش حسینی میلانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران، در رابطه با آخرین وضعیت دره فرحزاد گفت: طبق آخرین بررسی‌های انجام گرفته در مورد دره فرحزاد، مقرر شده کاملا بر اساس طرح ساماندهی و احیا رود دره‌ها، اقدام شود.

او افزود: به‌زودی جلسه‌ای خواهیم داشت تا آخرین گزارش‌ها ارائه شود. پس از آن معلوم می‌شود چه تمهیداتی در مورد دره فرحزاد از سوی شهرداری منطقه 2 در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با تبدیل دره فرحزاد به اکوپارک اظهار کرد: شورا باید بررسی‌های لازم را انجام بدهد و سپس در رابطه با آن تصمیم بگیریم. هنوز اطلاعاتی در این رابطه به شورا نرسیده و باید در خردادماه به صورت قطعی تکلیف این طرح مشخص شود.

حسینی میلانی با بیان اینکه تاکید کمیته محیط زیست این است که هرگونه فعالیتی باید براساس مطالعات مصوب احیا رودخانه باشد، گفت: اساسا اطلاق ایجاد پارک می‌تواند این ذهنیت را ایجاد کند که آنجا از حالت طبیعی خارج شود در حالی که یکی از رویکردهای شورای پنجم، احیا و ساماندهی روددره‌ها است و ما با هر اقدامی که منجر به تخریب وضعیت طبیعی اماکن از جمله روددره‌ها می شود، مخالفیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز