تقدیر رئیس پلیس از افسری که به کودکان کار کمک کرد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۸:۳۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۰۶۱۳۰
تقدیر رئیس پلیس از افسری که به کودکان کار کمک کرد
سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت از 2 افسر راهور که در تردد های شهری به کمک شهروندان شتافته بودند، تقدیر کرد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار محمدرضا مهماندار  از سرهنگ ایرج محمدی و سروان حسن صحرایی دو تن از افسرانی که به کمک شهروندان شتافته بودند تقدیر و بیان کرد: در روزهای اخیر، فیلم یاری رسانی دو تن از افسران پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در فضای مجازی پخش شد. 

سرهنگ ایرج محمدی یکی از افسرانی که فیلم او اخیراً پخش شده اظهار داشت: هنگام انجام ماموریت متوجه شدیم سه تن از کودکان کار در حال عبور از عرض بزرگراه می باشند که دو نفر از آنها عبور کرده و یک کودک 9 ساله در وسط بزرگراه گیر افتاده بود. 

برای جلوگیری از وقوع حادثه برای این کودک بزرگراه را بستم و با متوقف کردن خودروها کودک توانست به سلامت از عرض خیابان عبور کند.

فیلم دیگری که در این روزها از یاری رسانی پلیس به طور گسترده در فضای مجازی پخش شد، کمک یک افسر راهنمایی و رانندگی به یک سالمند برای عبور از پل عابر پیاده بود. 

سروان حسن صحرایی جمعی پلیس بزرگراه منطقه 24 در خصوص این فیلم اظهار داشت، هنگامی که کنار خیابان ایستاده بودم متوجه شدم فرد سالمندی قصد عبور از عرض بزرگراه را دارد. و برای جلوگیری از خطرات احتمالی سعی کردم کمک کنم تا وی را از روی پل عابر پیاده عبور دهیم. در آن لحظه اصلاً متوجه فیلمبرداری شهروندان از خودم نبودم.

نظر شما