ساخت تفنگ و اسلحه در خانه+ عکس

۱۳۹۹/۰۶/۱۳ - ۲۱:۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۰۰۶۷۳۶
ساخت تفنگ و اسلحه در خانه+ عکس
تکنولوژی هر روزه در حال پیشرفت های بزرگی است که جهان را دگرگون می کنند و حالا دستگاه چاپگر سه بعدی که قابلیت چاپ اسلحه و تفنگ رادارد نیز عرضه شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امروزه یکی از دستگاه هایی که به شدت خبرساز شده اند،دستگاه چاپ 3 بعدی هستند که توانسته اند باعث تغییر دادن سبک زندگی انسان ها شوند.برای مثال امروزه این دستگاه ها بقدری پیشرفت کرده اند که می توان با آنها حتی تفنگ نیز ساخت.

چندی پیش تصاویر بسیار زیادی در مورد تفنگ های خارق العاده ای که با دستگاه ها 3 بعدی چاپ و ساخته شده بودند،در فضای مجازی توانست غوغایی برپا کند.اولین تفنگی که قادر به پرتاب گلوله بود، در سال 1860 در کشور آمریکا ساخته شد که از آن زمان تا کنون 158 سال می گذرد.

در این 158 سال،محققان دائما در حال تحقیق بر روی ساخت اسلحه هایی مدرن بودند که نهایتا امروزه با دستگاه های چاپ 3 بعدی ، می توانیم در خانه هایمان اسلحه ایی شگفت انگیز و پر قدرتی را بسازیم.

این یک پیشرفت بزرگی می باشد که توانسته منجر به تکان دادن جهان شود.چرا که در چندین سال گذشته باید هزینه های بسیار زیادی برای خرید اسلحه می شد که امروزه،به لطف دستگاه های چاپ 3 بعدی ، دیگر نیازی به هزینه های صدها دلاری نیست.

این نوع تفنگ ها ، که برای اولین بار است که ساخته می شوند به نام بریتانیایی ها است.جالب است بدایند که طرح های تفنگ های 3 بعدی برای اولین بار در سال 2013 بطور عمومی منتشر شد که نهایتا روز گذشته از آن پرده برداشته شد.

دستگاه های 3 بعدی دارای قیمتی ما بین 1000 تا 3000 دلار هستند که پس از خرید آن اگر به اینترنت دسترسی داشته باشید،ابتدا آن را دانلود می کنید و سپس با فشردن دکمه Enter می توانید تفنگ دلخواه خود را چاپ نمایید.

اما یک ضعف این اسلحه ها کیفیت پایین آنها است و اما با این وجود هیچ هزینه اضافی ندارد و در صورت خراب شدن آن ، تنها کافی است که مجددا آنرا با دستگاه چاپ 3 بعدی که در خانه تان است،بسازید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز