این کشتی لاکچری پرواز می‌کند+ عکس

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۲۳:۳۹:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۷۲۶۴
این کشتی لاکچری پرواز می‌کند+ عکس
کشتی های هوایی که برای تصویر برداری از استادیوم ها استفاده می شدند حال با امکانات جدید و کامل دیگری عرضه شدند که توانایی مسافرت های طولانی را نیز دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کشتی های هوایی یکی از سرگرم کننده ترین وسایل می باشند که برای حمل و نقل های نقاط نزدیک به یکدیگر و یا حتی دور استفاده می شوند . این نوع هواپیماها داخلشان توسط گاز هلیم پر می شود و در قسمت پایین آن محفظه ایی بزرگ برای اتاق کنترل و جایگاه مهمانان تعبیه شده است و گنجایش حداکثری آنها ، 20 مسافر است و طبق آخرین برآوردها،این نوع هواپیما کاملا بی خطر و راحت هستند.

کشتی های هوایی یکی از وسایل گردشگری در آسمان ها است که اولین پرواز با این هواپیماها در سال 1884 میلادی صورت گرفت.کشتی های هوایی بیشتر برای کاربردهایی اعم از تفریحی ، فیلمبرداری از استادیوم ها ، عکسبرداری و یا حتی به عنوان جرثقیل های غول پیکر استفاده می شوند.

ویدئو و تصاویری که مشاهده می نمایید متعلق به یک کشتی هوایی 25 میلیون پوندی با 92 متر طول می باشد که لاکچری ترین و مدرن ترین کشتی هوایی حال حاضر است.این کشتی هوایی توانایی حمل 19 مسافر را دارد و شرکت تولید کننده این هواپیما ادعا می کند که ساخته آنها می تواند به مسافت های طولانی نیز بدون هیچ گونه مشکلی سفر کند.

در این کشتی هوایی 25 میلیون پوندی،تعدادی اتاق برای خواب ، سرویس بهداشتی مدرن،اتاق جلسه ، اتاق نشیمن و اتاق خلبان تعبیه شده است که همگی آنها در کنار یکدیگر،کشتی هوایی با مرغوب ترین و گران ترین وسایل ، لاکچری ترین و مدرن ترین کشتی هوایی به نام "Airlander" را فراهم ساخته اند.

20200526_234606

همچنین لازم به ذکر است که نام شرکت تولید کننده کشتی هوایی "Airlander" به نام "HAV" می باشد که فعالیت آنها و بودجه کافی آنها برای ساخت کشتی های هوایی از طریق دولت انگلیس و اتحادیه اروپا تامین مالی می شود.

نظر شما