اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا

۱۳۹۹/۰۳/۱۲ - ۱۹:۰۰:۴۰
کد خبر: ۱۰۰۹۸۱۱
اخبار مهم امروز گروه اجتماعی برنا
مهم ترین اخبار اجتماعی خبرگزاری برنا طی 24 ساعت گذشته به شرح ذیل است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مهم ترین اخبار اجتماعی طی 24 ساعته گذشته به موضوعاتی در رابطه با وضعیت کرونا در ایران، تفاوت نسلی، آتش سوزی جنگل های زاگرس، عدالت آموزشی، اعتیاد، زلزله، مشکلات میراث فرهنگی، مشکلات بیمارستان های خصوصی و... اختصاص دارد.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

مددکاران اجتماعی ضابطین سلامت روان خانواده‌ها شوند

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: هر خانواده ایرانی باید یک مددکار اجتماعی مشخص داشته باشد تا در مقاطع مختلف به او مراجعه کند.

کهرم در پی آتش سوزی خائیز خبر داد:

خطر در کمین بیش از 230 گونه پرندگان/ اختلافات قومی علت اصلی آتش سوزی در جنوب کشور

یک استاد سرشناس محیط زیست با اشاره به از بین رفتن بیش از 230 گونه از پرندگان در پی آتش سوزی خائیز از دلیل اصلی این فاجعه زیست محیطی پرده برداشت.

مدیرکل دفتر توسعه عدالت آموزشی و آموزش عشایر کشور:

کرونا سیستم آموزشی کشور را متوقع کرده است/ عدالت آموزشی در تمامی مناطق رخ نداد/ 90 درصد آموزش عشایر در اسفندماه به اتمام می‌رسد

محمدرضا سیفی با بیان اینکه کرونا سیستم آموزشی در مناطق عشایری را متوقع کرده است، گفت: کیفیت آموزش در ایام کرونا نسبت به گذشته در مناطق عشایری افزایش یافته است.

شمار مبتلایان کرونا ۲۹۷۹ نفر دیگر افزایش یافت/ بهبودی بیش از ۱۲۱ هزار بیمار

کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۹۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و با احتساب این تعداد مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر رسید.

او افزود: از بین مبتلایان جدید، ۶۵۲ مورد بستری و دو هزار و ۳۲۷ مورد از افراد در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۸۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷ هزار و ۸۷۸ نفر رسید.

دلایل بی‌کیفیت شدن دوربین موبایل و راه حل‌های آن

دلایل مختلفی برای پایین آمدن کیفیت دوربین گوشی وجود دارد به طور مثال اگر تلفن همراه بارها به زمین بیفتد عکس‌هایی که با دوربین گرفته می شود تار است.

یک جامعه شناس مطرح کرد:

گرایش 80 درصدی بهبودیافتگان به مصرف مجدد مواد/ دولت از سیاست‌های تشویقی نسبت به کارفرماها استفاده کند

معتادان بهبود یافته قشری از جامعه هستند که آسیب‌های بسیاری را پشت سر گذاشته تا از اعتیاد به مواد مخدر و مشقت آن رهایی پیدا کنند اما برای جوانه زدن نیازمند حمایت شغلی و اجتماعی هستند.

فکری به حال روابط عمومی ضعیف وزارت بهداشت کنید!

در حالی که وزارت بهداشت با اقدامات موثر فعالیت شایان توجهی برای مقابله با کرونا دارد اما روابط عمومی این مرکز نتوانسته فعالیت های مذکور را به درستی به گوش مردم برساند.

وقوع زمین لرزه شدید در استان فارس

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در عمق ۲ کیلومتری زمین،حوالی خنج در استان فارس را لرزاند.

عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

برخی پزشکان پول‌پرست جامعه پزشکی را خدشه‌دار کرده‌اند/ آزمایش‌های بی‌دلیل برای تولید پول در مراکز درمانی خصوصی/ سازمان تعزیزات پیگیر اخذ پول اضافه از بیماران

سیامک مره‌صدق گفت: تعدادی از واحدهای شاغل در بخش درمان مراکز خصوصی به‌دلیل عدم‌ رعایت تعرفه‌ها و قوانین موجود باعث مخدوش شدن تصور جامعه نسبت به پزشکان شده‌اند.

خلا قانونی مانع از ایمن‌سازی بناهای تاریخی/ ریزش قسمتی از سقف بازار مولوی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اظهار کرد: از سال 98 مجموعه اقداماتی در دستور کار قرار گرفت تا در راستای ایمن‌سازی ساختمان‌ها و بناهای تاریخی تعاملاتی با وزارت میراث فرهنگی صورت گیرد.

تهران دوباره لرزید

زلزله ای به بزرگی 3 ریشتر شرق استان تهران را لرزاند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز