درگیری مسلحانه در مرز کردستان/یک نفر از پرسنل ناجا به شهادت رسید

۱۳۹۹/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۳:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۶۶۲۹
درگیری مسلحانه در مرز کردستان/یک نفر از پرسنل ناجا به شهادت رسید
فرمانده مرزبانی استان کردستان از دستگیری قاچاقچیان مشروبات الکلی و شهادت یک تن از مرزبانان در مرز بانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علیرضا مرزبانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اجرای تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز و مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مرزبانان استان در هنگ مرزی بانه نسبت به پوشش معابر و خلاهای مرزی اقدام کردند.

او افزود: در یکی از این ماموریت ها ظهر روز گذشته مرزبانان حین کنترل و پایش نوار مرزی با کاروان قاچاقچیان مسلح حامل مشروبات الکلی مواجه شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان تصریح کرد: مرزبانان بلافاصله با اخذ موضع مناسب و اجرای کمین، عرصه را بر متجاوزان و قاچاقچیان تنگ کردند و قاچاقچیان که خود را در محاصر مرزبانان دیدند بار رها کردن محموله مشروبات سعی بر متواری شدن داشتند که مرزبانان در عملیاتی سریع و منسجم طی درگیری مسلحانه، موفق شدند 3 نفر از قاچاقچیان را دستگیر کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی کردستان با بیان اینکه یکی از افراد دستگیر شده از سرشبکه های اصلی قاچاق مشروبات بوده است، گفت: مرزبانان در پاک سازی محل، محموله بزرگ مشروبات الکلی را کشف و مانع ورود این کالای قاچاق و ضد فرهنگی به کشور شدند؛ در این عملیات استواردوم "علی خلیلی" بر اثر درگیری با قاچاقچیان مجروح و متاسفانه به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان ضمن تقدیر و تشکر از مردم انقلابی و ولایتمدار استان کردستان به ویژه مرزنشینان، ماموستاهای منطقه، ریش سفیدان و معتمدان که خود مرزداران واقعی هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه قلیل افرادی فریب خورده اقدام به تردد غیرمجاز در حریم ممنوعه مرز کرده و گاها نسبت به جا به جایی کالای قاچاق نیز اقدام می کنند و به هر دلیلی به تذکرات و هشدارها و مقررات مرزی پایبند نیستند.

سردار مرزبانی تاکید کرد: هرکسی حریم ممنوعه مرز را در طول شبانه روز نقص کند با قوه قهریه مرزبانان مواجه خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز