رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت:

سارق معروف کامیون دستگیر شد/ انهدام باند طایفه‌ای زورگیری در تهران

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۰۹:۵۸:۵۱
کد خبر: ۱۰۱۶۹۳۷
سارق معروف کامیون دستگیر شد/ انهدام باند طایفه‌ای زورگیری در تهران
سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: ع. س، سارق سابقه‌دار کامیون و خودروهای ایسوزو، در عملیات پلیس آگاهی تهران بازداشت شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ در غالب کشورها رانندگان کامیون باید گواهینامه مخصوص که در ایران به پایه یک موسوم است داشته باشند. علاوه بر این باید به برخی از کلیات مربوط به تعمیرات و اصول مکانیک خودروها آشنا باشند. هرچند برای اخذ این نوع گواهینامه و اشتغال به عنوان راننده کامیون جنسیت مطرح نیست اما به دلیل سختی‌های خاص این شغل و زمان زیاد کار و همچنین دوری از خانه و خانواده اکثراً رانندگان کامیون‌ها مردان هستند. به نظر می رسد این روزها رانندگان کامیون‌ها علاوه بر سختی‌های کار باید مراقب سارقین این حوزه نیز باشند.

سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت، در این خصوص گفت: ع. س، سارق سابقه‌دار کامیون و خودروهای ایسوزو، در عملیات پلیس آگاهی تهران بازداشت شد. 

او افزود: این شخص پس از سرقت کامیون‌ها با ترفند سند و نمره کردن، پس از سرقت اقدام به بهره‌برداری از اموال مسروقه می‌کرده است.

به گفته سرهنگ کنجوریان حوزه فعالیت این سارق حرفه‌ای کامیون در کل کشور بوده است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی پایتخت در ادامه گفت: این سارق حرفه‌ای در آخرین مرحله 7 فقره کامیون را به سرقت برده است. این سارق در گذشته نیز دستگیر شده و در این مرحله از عملیات پلیس آگاهی برای دومین بار بازداشت می‌شود.

سرهنگ کنجوریان با اشاره به دستگیری یک باند خشن زورگیری در پایتخت اذعان کرد: این باند که همگی از اعضای یک طایفه بوده پس از عزیمت به تهران در این شهر اقدام به زورگیری می‌کردند که در عملیات پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران منهدم شدند.

این مقام انتظامی در پایان از دستگیری سارق موبایل‌های شرق تهران خبر داد و گفت: جوانی 23 ساله که اقدام به 20 فقره سرقت موبایل کرده که سابقه‌دار است و پس از رویت توسط دوربین‌های مداربسته در هنگام جرم شناسایی و دستگیر می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز