ثبت ۱۰۳ فقره تخلف کشف حجاب در داخل خودرو

۱۳۹۹/۰۳/۳۰ - ۱۸:۰۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸۱
ثبت ۱۰۳ فقره تخلف کشف حجاب در داخل خودرو
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف 211 کیلوگرم مواد مخدر و اعمال قانون 706 دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی در شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح اجرای این طرح در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های اجرا شده در طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی، توقیف و اعمال قانون وسایل نقلیه متخلف بود که در این راستا 706 دستگاه از سوی پلیس توقیف شد که از این تعداد 654 دستگاه توسط پلیس راه و راهور اعمال قانون و 52 دستگاه نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او تصریح کرد: از مجموع خودروهای یاد شده 169 دستگاه به خاطر عدم نصب پلاک، مخدوش و یا ناخوانا بودن، توقیف و یا اعمال قانون شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به اهم اقدامات صورت گرفته توسط پلیس های تخصصی نیز اشاره کرد و گفت: در این طرح 392 مورد تذکر در خصوص بدپوششی و بدحجابی توسط پلیس امنیت عمومی ارائه و از 37 نفر نیز به همین دلیل تعهدات لازم اخذ شد.

او ادامه داد: طی این 48 ساعت،  103 فقره تخلف کشف حجاب در داخل خودرو ثبت، 35 نفر در رابطه با موضوعات امنیت اخلاقی دستگیر و 15 فقره پرونده قضائی نیز برای این افراد تشکیل شد.

سردار جاویدان به کشف 50 گرم طلا، 36 دستگاه گوشی و 4 دستگاه خودروی سرقتی و همچنین کشف بیش از 50 فقره سرقت از جمله 10 فقره سرقت منزل و دستگیری 10 سارق و 8 نفر از دلالان غیرمجاز ارز در این طرح از سوی ماموران پلیس اشاره کرد. 

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه 211 کیلوگرم انواع موادمخدر و حدود یک هزار عدد قرص غیرمجاز کشف، 7 دستگاه خودرو توقیف و یک باند مواد افیونی را نیز منهدم کردند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در همین راستا 77 نفر از قاچاقچیان، خرده فروشان، معتادان متجاهر و عوامل مربوط با باندهای مواد مخدر نیز شناسایی و در عملیات هایی جداگانه دستگیر شدند همچنین 22 باب منزل و مغازه که برای توزیع مواد مخدر استفاده می شد نیز پلمب شد.

او، کشف 104 حلقه لاستیک، 2200 قلم دارو، چند قلم لوازم خانگی قاچاق را از دیگر اقدامات پلیس در طرح ارتقا امنیت اجتماعی اعلام کرد و گفت: در این طرح همچنین 60 سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سردار جاویدان در پایان و با تاکید بر اینکه پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی و بی انضباطی اجتماعی برخورد و اجازه عرض اندام به مجرمان را نمی دهد، گفت: افراد خلافکار و مجرم بدانند کرمانشاه محل امنی برای جولان دادن و عرض اندام آنها نیست و فعالیت ها و اقدامات آنها تحت رصد و کنترل پلیس قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز