کشف یکی از بزرگترین محموله های شیشه در کشور

۱۳۹۹/۰۴/۰۱ - ۲۳:۰۱:۴۸
کد خبر: ۱۰۱۸۲۵۱
کشف یکی از بزرگترین محموله های شیشه در کشور
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 450 کیلو گرم شیشه و 278 کیلو هروئین در یک عملیات مشترک با پلیس استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ حسین حسین زاده اظهار داشت: روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان و ماموران اداره اطلاعات اصفهان، مطلع شدند اعضای یک باند حرفه ای از سوداگران مرگ در حال انتقال محموله ای سنگین از کویر مرکزی کشور هستند.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان پس از کسب اطلاع از این موضوع بلافاصله وارد عمل شده و طی عملیاتی ویژه 4 دستگاه خودرو قاچاقچیان شامل 2 دستگاه وانت نیسان ، یک دستگاه پژو 206 و یک دستگاه پژو پارس در منطقه کویری شرق استان را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ حسین زاده در ادامه از کشف450 کیلو و 600 گرم شیشه، 278 کیلوگرم هروئین و 69 کیلو تریاک در بازرسی از خودروهای قاچاقچیان خبر داد و گفت: این مواد افیونی از مرزهای شرقی وارد کشورشده بود .

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری 4 سوداگر مرگ در این عملیات خاطر نشان کرد:  اقدامات پلیس  با پشتوانه قوه قضائیه تداوم دارد و در این مسیر از شهرها گرفته تا جاده ها و محورهای اصلی و فرعی تا دل کویر با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی مقابله می شود و هرگز اجازه جولان به آنان داده نخواهد شد.

نظر شما