معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی:

آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۰:۲۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۱۸۳۳۹
آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شود
مختار جلالی جواران از برگزاری آزمون‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی به شکل حضوری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ مختار جلالی جواران، معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی، درباره کم و کیف برگزاری آزمون‌های این دانشگاه گفت:  تمامی آزمون‌ها با هماهنگی ستاد کرونا به شکل حضوری برگزار می‌شود. در این اقدام استان‌هایی که در وضعیت سفید قرار دارند به شکل حضوری به برگزاری آزمون می‌پردازند.

او افزود: در دانشگاه علمی کاربردی بسیاری از آزمون‌ها به شکل حضوری برگزار می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهارکرد: بخش‌نامه برگزاری آزمون‌ها به استان‌ها ارسال شده و در حال رایزنی هستیم.

جلالی جواران ادامه داد: تا سه هفته آینده کلاس‌های رفع اشکال در این دانشگاه برگزاری می‌شود و هنوز وقت برای تصمیم‌گیری نهایی برای برگزاری آزمون‌ها وجود دارد.

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی درباره کیفیت آموزش در دوره‌های آنلاین گفت: سلامت دانشجویان و کادر دانشگاه بر کیفیت آموزش ارجحیت دارد، طبیعتا کیفیت آموزش در ترم جاری به‌دلیل شیوع کرونا تحت تاثیر قرار گرفته است.

او اظهار کرد: در ترم‌های گذشته به‌دلیل برقراری کلاس‌های حضوری فقط از ظرفیت مدرسان در کلاس‌ها استفاده می‌شد اما هم‌اکنون از ظرفیت فضای مجازی نیز استفاده می‌شود.

جلالی جواران  در پایان افزود:  هم‌اکنون تلاش شده تا جلسات آزمون به شکل حضوری برگزار شود. در آینده می‌توان از ظرفیت کلاس‌ها به شکل حضوری و آنلاین برای ارتقای کیفیت آموزش استفاده شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز