رئیس پلیس تهران:

کشف یکی از بزرگ ترین محموله های موادمخدر در پایتخت/تشدید برخورد با سوداگران مرگ

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۰۱:۴۳
کد خبر: ۱۰۱۹۶۲۰
کشف یکی از بزرگ ترین محموله های موادمخدر در پایتخت/تشدید برخورد با سوداگران مرگ
رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز یکی از بزرگترین محموله های موادمخدر در پایتخت کشف شد که نزدیک به 5 ماه به دنبال این باند بودیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار سرتیپ حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در جریان بازدید از یکی از بزرگترین محموله های موادمخدر کشف شده در تهران گفت: در ایام هفته جهانی مبارزه با موادمخدر هستیم که پلیس در همین راستا فعالیت خود را افزایش داد که در همین زمینه با فروشندگان بین المللی و بزرگ و خرده فروشان برخورد کرد.

او افزود: عزم خود را جزم کرده ایم تا این تلاش افزایش یابد و در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد و با سوداگران مرگ به شدت برخورد خواهیم کرد.

رئیس پلیس پایتخت در تشریح این عملیات اظهار کرد: امروز یکی از بزرگترین محموله های موادمخدر در پایتخت کشف شد که نزدیک به 5 ماه به دنبال این باند بودیم. این باند چند مرتبه از دستان پلیس فرار کرد اما دیروز در حین ورود به پایتخت دستگیر شدند. در این زمینه 3 نفر دستگیر شد و ارزش این محموله 2700 کیلویی بالغ بر 15 میلیارد تومان بود.

سردار رحیمی با اشاره به نحوه عملکرد این باند اذعان کرد: این محموله در قالب یک بار تجاری از جنوب شرقی کشور به سمت پایتخت می آمد و این  موادمخدر در میان تن های ماهی و ماشین لباسشویی مخفی شده بود. این کامیون با استفاده از شگردهای مختلف توانست پس از ده روز به پایتخت برسد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با اشاره به سابقه دار بودن این باند گفت: این باند توزیع کننده مواد در تهران بوده است. خرده فروشان تهران از این باند مواد مخدر تهیه می کردند. این محموله موادمخدر صرفا تریاک بوده است. در روزهای گذشته نیز از این باند نزدیک به 200 کیلوگرم موادمخدر کشف شده بود.

//انتهای پیام: 5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز