باد شدید این استان‌ها را در می‌نوردد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۱:۵۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۱۹۶۷۴
باد شدید این استان‌ها را در می‌نوردد
یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی چند روز آینده کشور بیان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده در ساعت‌های بعد از ظهر و اوایل شب در بخش‌هایی از آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، شمال استان زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی، مناطق جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان رگبار باران و گاهی و رعد و برق وزش باد رخ می‌دهد.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده برای بخش‌هایی از استان تهران، البرز، قم، مرکزی جنوب سمنان، شمال و شرق اصفهان، یزد، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، گلستان، جنوب و شرق کرمان، بوشهر و خوزستان در برخی از ساعات وزش باد شدید رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی افزود: فردا در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد اتفاق می‌افتد.

رفیعی گفت: از اواخر وقت امروز تا پایان هفته برای شمال سیستان و بلوچستان و به ویزه در منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

او با اشاره به اینکه امروز دریای خزر مواج است، اضافه کرد: بخش‌های شرقی و مرکزی خلیج فارس طی ۲ روز آینده و در ساعت‌های بعد از ظهرمواج و طوفانی خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه تا روز پنجشبه در بیشتر مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار داریم، عنوان کرد: جمعه در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

رفیعی ضمن اشاره به اینکه آسمان تهران امروز صاف و کمی ابری است و گاهی وزش باد در آن اتفاق می‌کند، گفت: حداکثر دمای تهران امروز ۳۳ و فردا به ۳۵ درجه خواهد رسید و حداقل دما فردا صبح ۲۲ درجه سانتی گراد است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز