تیراندازی به سمت مامورین ناجا

۱۳۹۹/۰۴/۰۵ - ۲۰:۱۰:۵۰
کد خبر: ۱۰۲۰۱۹۱
تیراندازی به سمت مامورین ناجا
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 138 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر در درگیری با قاچاقچیان مسلح در شهرستان نی‌ریز خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار رهام‌بخش حبیبی بیان کرد: بامداد امروز ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "نی‌ریز" حین گشت زنی در محورهای فرعی منتهی به این شهرستان، به یک سواری 405 مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

او عنوان داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده، با افزایش سرعت اقدام به فرار و در تعقیب و گریز طولانی در محورهای خاکی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در اقدام ضربتی متقابل پلیس، قاچاقچیان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه، خودرو را رها و متواری شدند، گفت: در بازرسی از آن سواری ۳۰ کیلو و 600 گرم هروئین، ۸۷ کیلو و۵۰۰ گرم مرفین، ۲۰ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه و یک خشاب خالی اسلحه جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این ماموریت در مجموع 138 کیلو و 200 گرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز