پیام هیات مدیره مجمع ملی جوانان به مناسبت هفته قوه قضاییه

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۳:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۰۸۸۰
پیام هیات مدیره مجمع ملی جوانان به مناسبت هفته قوه قضاییه
هیات مدیره مجمع ملی جوانان طی پیامی هفته قوه قضاییه را گرامی داشتند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ هیات مدیره مجمع ملی جوانان به مناسبت هفتم تیرماه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفایش که بعنوان هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است، پیامی را صادر کرد.

بنابر این گزارش متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه سالروز بزرگداشت مقام شامخ شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، یادآور نقش حساس منصب قضاوت و برقراری عدالت است.

بی‌شک اقدامات شایسته مقام عالی دستگاه قضائی در این مدت، حرکت و تحولی بزرگ در برقراری عدالت و مبارزه با مفسدان اجتماعی است؛ که آثار آن به خوبی در جامعه نمایان و در ادامه مسیر، همکاری و پشتوانه مردمی به این مهم کمک خواهد کرد.

ابلاغ شیوه‌نامه مشارکت و تعامل نهادهای مردمی با قوه قضائیه برگ زرینی است، که نشان از اعتماد ریاست محترم قوه به ظرفیت مردمی و نهادهای مدنی در راستای خدمت به محرومان و برقراری عدالت اجتماعی دارد.

بی‌تردید مجمع ملی جوانان بعنوان نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان، فعالین اجتماعی جوان و رابطین مردمی،‌ همواره بر تعامل و همکاری با آن قوه محترم اصرار و تاکید نموده و معتقدیم که بدون همکاری و همیاری فیمابین دستگاه قضائی پیشرفت کار بویژه پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی امکان‌ پذیر نیست.

هیات مدیره مجمع ملی جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی این روز را به ریاست، قضات و سایر کارکنان قوه قضائیه تبریک عرض کرده و آماده هر گونه همکاری با آن قوه محترم می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز