ماجرای ساخت و سازهای غیر مجاز در دماوند چیست ؟

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۲۲:۵۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۲۲۲۷۳
ماجرای ساخت و سازهای غیر مجاز در دماوند چیست ؟
فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزاد سازی اراضی کشاورزی به ارزش 115 میلیارد ریال در روستا های حاشیه ای شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار کیومرث عزیــــزی اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 ، با حضور دادستان شهرستان دماوند ، عوامل انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی ، احکام قضائی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای چنار شرق و اشندر دماوند به اجرا در آمد.

او ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی سطح آزاد سازی 46هزار متر مربع در روستاهای چنار شرق و اشندر از توابع شهرستان دماوند جمعاً به ارزش کارشناسی شده 115 میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی برگشت .

سردار عزیزی افزود: اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور قضائی دادستان دماوند صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نمی شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت با توصیه به مردم گفت: شهروندان نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سود جو و فرصت طلب را که با هدف رسیدن به ثروت نا مشروع اراضی کشاورزی و ملی را از بین می برند را نخورند و در صورت مواجهه موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز