سرکلانتر سوم پایتخت:

زورگیری با سوءاستفاده از لباس سربازی/ کشف ۱۸۰۰ لیتر ژل ضدعفونی تقلبی/ دستگیری برادران سارق

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۰:۲۰:۴۱
کد خبر: ۱۰۲۲۸۶۴
زورگیری با سوءاستفاده از لباس سربازی/ کشف ۱۸۰۰ لیتر ژل ضدعفونی تقلبی/ دستگیری برادران سارق
سرهنگ طرحانی گفت: در روزهای گذشته یک باند زورگیری دستگیر شد که اعضای این باند با پوشیدن لباس سربازی در پارک‌های سطح شهر تهران تردد کرده و اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ چند سالی است که ایجاد امنیت در سطح پایتخت به صورت هدفمند و تخصصی در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و هر از چندی شاهد برگزاری طرح های تخصصی از سوی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ هستیم تا امنیت را به صورت پایدار در سطح شهر ایجاد کنند و با متخلفین امنیت برخورد قاطع داشته باشند.

محمدقاسم طرحانی، سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت، با اشاره به برخی طرح‌های پلیس گفت: در روزهای اخیر و در قالب طرح‌های پلیسی نزدیک به 27 نفر از متخلفین محدوده سرکلانتری سوم پایتخت دستگیر شدند.

او افزود: در این زمینه سه باند تولید و توزیع مشروبات الکلی در  تهران دستگیر شدند و از آن‌ها مقادیر قابل توجهی مشروبات الکلی کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران در خصوص شیوه یک باند زورگیری در پارک‌ها اظهار کرد: در روزهای گذشته یک باند زورگیری دستگیر شدند که اعضای این باند با پوشیدن لباس سربازی در پارک‌های سطح شهر تهران تردد کرده و اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند.

سرهنگ طرحانی با توضیح شیوه اعمال جرم این افراد گفت: این باند 4 عضو داشت و در ساعت 14 الی 17 از خلوت بودن پارک ها سو استفاده کرده و از افراد معدود حاضر در پارک ها زورگیری می کردند.

او افزود: این باند از سلاح سرد و چاقو برای اعمال مجرمانه خود استفاده می‌کردند. یکی از اعضای این باند در حین ارتکاب جرم دستگیر شد که پس از آن بوسیله تحقیقات انجام شده 3 عضو دیگر این باند نیز دستگیر شدند. این افراد غالبا اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کردند و تحقیقات در خصوص میزان جرائم این افراد همچنان ادامه دارد.

سرهنگ طرحانی با اشاره به دستگیری یک باند سرقت لوازم خودرو تصریح کرد: این باند صرفا پلاک خودروها را به سرقت برده و از آن‌ها سوءاستفاده می‌کردند.

این مقام انتظامی در تشریح سایر دستگیری‌های این سرکلانتری گفت: یک باند دو نفره سرقت موبایل نیز به تازگی منهدم شد که اعضای این باند برادر بودند و در حین ارتکاب جرم دستگیر شدند. این برادران سابقه قضایی نداشتند.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان اذعان کرد: 1800 لیتر ژل ضدعفونی کننده تقلبی از یک باند دیگر کشف شد. این مواد ضدعفونی کننده با برندسازی توزیع شده و اعضای این باند نیز دستگیر شدند.

انتهای پیام: 2/5

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز