تعقیب و گریز پلیس با سارق خودرو

۱۳۹۹/۰۴/۱۲ - ۱۵:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۲۳۶۴۲
تعقیب و گریز پلیس با سارق خودرو
رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خودروی پژو پارس در عملیات تعقیب و گریز کارآگاهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ سعدالله گزافی در تشریح این خبر گفت: ساعت 6 بعداز ظهر هشتم تیرماه اکیپی از کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی و انجام ماموریت در محدوده خیابان شوش به یک دستگاه خودروی پژو پارس که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مظنون می شوند .

او افزود : سراکیپ واحد گشت با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می شود خودرو سرقتی بوده و در هفتم تیرماه در غرب تهران سرقت شده است.

سرهنگ گزافی بیان داشت: راننده خودروی مسروقه با مشاهده واحد گشت و بلافاصله پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودروها باعث رعب و وحشت شهروندان شده و فرار می کند .

این مقام انتظامی گفت : اعضای اکیپ با استفاده از علائم هشدار دهنده و بلندگو به راننده خودروی مسروقه دستور ایست داده لیکن وی توجهی به اخطارهای مکرر واحد گشت نکرده و به سمت خیابان ارج حرکت می کند که به علت ترافیک موجود خودروی مسروقه متوقف و راننده به صورت پیاده به فرار خود ادامه می دهد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی در پایان گفت: اعضای اکیپ سریعاً به تعقیب متهم رفته و برای جلوگیری از فرار 2 تیر هوایی شلیک می کند که منجر به توقف و دستگیری متهم به اسم "حسن 27 ساله" می شود. در نهایت خودروی مسروقه توسط جرثقیل به پارکینگ انتقال و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می شود.

نظر شما