مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران به مناسبت روز محیط بان:

از جان گذشتگی محیط بانان با هیچ معیاری جبران پذیر نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۱۳:۰۰:۵۵
کد خبر: ۱۰۲۳۸۴۵
همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و روز ملی محیط بان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محیط بان و شهدای راه حفاظت از عرصه های طبیعی کشور، در پیامی این روز را به همه محیط بانان و تلاشگران این حوزه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سعید محمودی در بخشی از این پیام بیان داشت: فداکاری، دلسوزی و از خودگذشتگی محیط بانان برای دفاع و صیانت از حریم مقدس طبیعت و تنوع زیستی با هیچ معیار و میزانی جبران شدنی نیست.

او با اشاره به اینکه عشق به طبیعت و حیات وحش در محیط بانان و شغل محیط بانی یک عشق پاک و الهی است، افزود: محیط بانان عاشقان گمنام و بی ادعایی هستند که جهادگونه جان خود را در معرض انواع و اقسام خطرات و آسیب ها قرار داده اند تا با کمترین مزد و چشمداشت و امکاناتی از انفال و منابع ناب الهی مراقبت و حفاظت کنند.

محمودی در این پیام بر لزوم حمایت همه جانبه همه دولت، دستگاه قانونگذار ، مسئولین و مردم از محیط بانان کشور این قشر مظلوم و فداکار برای حفاظت هرچه بهتر از طبیعت شکننده کشور تأکید کرد و گفت:اگر تلاش و جانفشانی و عشق محیط بانان کشور نبود به جرأت می توان گفت که امروز طبیعت و حیات وحشی هم در کشور نبود.

او در پایان با تبریک این روز به همه محیط بانان کشور خاطر نشان کرد: افتخار می کنم که یک محیط بان هستم و با تمام وجود حامی و دوستدار محیط بانان هستم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز