ماجرای توقیف یک شناور در خلیج فارس چه بود ؟

۱۳۹۹/۰۴/۱۳ - ۲۰:۰۱:۲۵
کد خبر: ۱۰۲۳۸۸۰
ماجرای توقیف یک شناور در خلیج فارس چه بود ؟
فرمانده مرزبانی استان خوزستان از توقیف یک فروند دوبه تجاری در سواحل ماهشهر و کشف محموله 37 میلیاردی کالای خانگی قاچاق خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار لطفعلی پاکباز گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و کنترل آب‌های ساحلی استان، روز گذشته دریابانان ماهشهر در یک عملیات برنامه ریزی شده یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق را که در آب‌های شمالی خلیج همیشه فارس به سمت خور "زهره" در حرکت بود شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان افزود: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده 150 دستگاه انواع کولر گازی دوتیکه، 50 دستگاه ماشین ظرفشویی، 50 دستگاه لباسشویی و 40 دستگاه تلویزیون ال ای دی که همگی بدون مجوز، قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف شد.

سردار پاکباز در ادامه با اشاره به دستگیری 6 متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 37 میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهمان تحویل مراجع ذی صلاح شد.

او خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با قاچاقچیان در اولویت کار ما قرار دارد و دریابانان خوزستان با اشرافیت بر آب های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق به کشور جلوگیری می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز